Web TV Programı {Son Güncelleme 14:20, 05.06.2012}

Sponsorlu Bağlantılar

arslanla

arslanla

Üye
O gizli buton üye olunca gözüküyor sadece. Üye olmak onu gösterir. Üye olduktan sonra butona tıklayıp paygol sistemini açarsınız. Size bir mesaj metni gösterir. Şunu yaz 6662 yolla diye. Yollayınca işlem onaylanır otomatik indirme başlar.
Ödeme yapıp da indirmesini alamayanlara yardımcı olurum. Çünkü satın alanların numaraları otomatik olarak listeleniyor. Oradan belirler size dosyayı ulaştırırım.

ben ödedim ama indiremedim. Banb ulaştırabilir misin?

- - - Eklendi - - -

O gizli buton üye olunca gözüküyor sadece. Üye olmak onu gösterir. Üye olduktan sonra butona tıklayıp paygol sistemini açarsınız. Size bir mesaj metni gösterir. Şunu yaz 6662 yolla diye. Yollayınca işlem onaylanır otomatik indirme başlar.
Ödeme yapıp da indirmesini alamayanlara yardımcı olurum. Çünkü satın alanların numaraları otomatik olarak listeleniyor. Oradan belirler size dosyayı ulaştırırım.

ben ödedim ama indiremedim. Bana ulaştırabilir misin?
 


cardanadam

cardanadam

Üye
ben farklı bir yötemle satın almıştım(eft) banada yarıyacakmı bu sistem
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
yok cardanadam senin tekrar satın almana gerek yok. Mağaza haricindeki güncelleme verilecekler listesinde 1. sıradasın.
 
cardanadam

cardanadam

Üye
yok cardanadam senin tekrar satın almana gerek yok. Mağaza haricindeki güncelleme verilecekler listesinde 1. sıradasın.

teşekkür ederim. uygulama harika bir şey arkadaşlar herkeze tavsiye ederim ben vodofone 4gb internet kullanıyorum ve kasmadan izleyebiliyorum cep net ile zor izlersiniz hem web sitelerini açarkende hızlı oluyor
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım hâlâ ticaret yapmıyorum diyosun ya para kazanmak için mobil ödeme vs elli türlü şeyin peşine düşmüşsün tamam eyw hakkın da zaten ama güncelleme vermemen çok saçma ee alamayan adam napsın peki hadi destek veremedi bi şekilde ? senin yaptğn resmen para vermeyene güncelleme yok olayı olmuş ki zaten yazmışsın da oraya :s yani yine olayı bişeklde paraya bağlamışsın.

mobil ödeme aklımın ucundan bile geçmiyordu. Ama bir kaç kişi isteyince bu yola başvurdum. Her şeyi paraya bağlama düşüncene cok kırıldım.
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
kırılacak birşey yok ticaret yapmak ne zamandan beri suç oldu :hmmm

isteyen alır istemeyen almaz
mesela ben almıyorum çünkü sadece iş yerinde tv açıyorum ve bu programla seyretmek imkansız bildiğiniz gibi internet hızı yerlerde,
ama ücretsiz versiyonu yükledim bulunsun belki lazım olur
emeğe saygı (ücretli yada ücretsiz)
daha iyisi yapılana kadar en iyisi bu!
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
Satın alanlar için 1.4.8 sürüm güncellemesi yayında
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
kırılmana gerek yok arkadaşım sadece bu güncellemeleri alamamak canımı sıktı ve yani bunları alamamamın da tek nedeni kartımın veya kontrmün olmaması yada herneyse. destek verebilen zaten herşekilde verirdi. ticaret tabi ki herkesin hakkı da ben sadece fikrimi belirttim eline sağlık tekrardan. ki zaten sen ticareti sadece yabancı kullanıcılardan bile gereğinden fazla yapardın maxicep ailesi haricinde.
 
Metin MF

Metin MF

Üye
s60v5 sürümü de mobil ödeme ile satın alınabilecek mi?
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
henüz s60v5 sürümü ile ilgili bir detay bulunmamaktadır :)
 
Polymath

Polymath

Üye
Söz verdiğim gibi aldım. Teşekkürler tekrar. Yeni ek özellikler ve güncellemeleri bekliyoruz :)

Kardeşim Uygulamayı aldım indirdi ama yükleniyor dedi en sonunda yüklenemedi hatası alıyorum. DAha doğrusu senin uygulamalarında böyle oluyor. Aynısı şifrematik ve renk gösterisindede oluyor yüklenemiyor. Başka uygulamalar indirip yükleyebiliyorum ovide.Telefon nokia 603 hackli. Sebebi ve çözümü ne olabilir ?
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
Söz verdiğim gibi aldım. Teşekkürler tekrar. Yeni ek özellikler ve güncellemeleri bekliyoruz :)

Kardeşim Uygulamayı aldım indirdi ama yükleniyor dedi en sonunda yüklenemedi hatası alıyorum. DAha doğrusu senin uygulamalarında böyle oluyor. Aynısı şifrematik ve renk gösterisindede oluyor yüklenemiyor. Başka uygulamalar indirip yükleyebiliyorum ovide.Telefon nokia 603 hackli. Sebebi ve çözümü ne olabilir ?

sebebi kesinlik benden kaynak değil bundan eminim. Dosyalar nokia sunucusunda. Diğer QT'nin son sürümünü gerektiren uygulamalarda da olmuyorsa eğer nokia'ya iletirim bu durumu.
 
Polymath

Polymath

Üye
sebebi kesinlik benden kaynak değil bundan eminim. Dosyalar nokia sunucusunda. Diğer QT'nin son sürümünü gerektiren uygulamalarda da olmuyorsa eğer nokia'ya iletirim bu durumu.

Birtane örnek uygulama verirmisin? İndirip kurmaya çalışıyım. Ondada sorun olursa sorun bende derim :) Çünkü senin uygulamaları yükleyemıyorum. Ama normalde burda paylaştığını yükleyebildim. Ayrıca nadir arkadaşın okeyinide mağzadan yükleyebildim.
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
Birtane örnek uygulama verirmisin? İndirip kurmaya çalışıyım. Ondada sorun olursa sorun bende derim :) Çünkü senin uygulamaları yükleyemıyorum. Ama normalde burda paylaştığını yükleyebildim. Ayrıca nadir arkadaşın okeyinide mağzadan yükleyebildim.

nadirin programı Qt değil wgz olduğundan sorun çıkarmaz bir de bunu dener misin:
Ama mağaza programından indir. Adı: FlickrUp
 
Polymath

Polymath

Üye
nadirin programı Qt değil wgz olduğundan sorun çıkarmaz bir de bunu dener misin:
Ama mağaza programından indir. Adı: FlickrUp

Aynen bu uygulamadada aynı hatayı aldım. Bu durumu nasıl çözebilirim. Zaten telefona en son flash attım fp1 ile. Sonrasında hackledim. Burdan paylaştığın bir önceki sürümü indirip yükleyebiliyorum. Çalışıyor. Neden onda sorun vermedide bunda sorun verdi anlamadım. Çözümü en son qt yi yüklesek çözülür mü ?
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
belki çözülebilir ama bilmiyorum. Cihazında qt sorunu olduğu belli. Cfw kullanıyorsan karşılaşırsın genellikle böyle sorunlarla
 
Polymath

Polymath

Üye
belki çözülebilir ama bilmiyorum. Cihazında qt sorunu olduğu belli. Cfw kullanıyorsan karşılaşırsın genellikle böyle sorunlarla

Cfw kullanmıyorum. En son navifirmden fp1 için flash attım. SAdece hack kullanıyorum. Qt yeniden yüklenemez mi ? HErhangi bir uygulama ile mağzadan? Anlamadığım neden bir önceki sürüm sorunsuz çalıştı. Mağzadan indirince çalışmıyor.
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
önceki sürüm açık sürümdü. Mağaza sürümü smart installer ile paketlenmiş yani gerekli bileşenleri otomatik kuran sürüm.

Şuan programı yükleyemedin mi.
 
Polymath

Polymath

Üye
önceki sürüm açık sürümdü. Mağaza sürümü smart installer ile paketlenmiş yani gerekli bileşenleri otomatik kuran sürüm.

Şuan programı yükleyemedin mi.

Hayır yüklemedim. Yüklenemedi hatası alıyorum. :) Uygulamayı aldığım furkan5000 nokia hesabı. Görebiliyorsan
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
yok alan hesapları göremiyorum. İndirip yüklemiyor mu. İndirmeyip yüklemiyor mu
 


Üst Alt