Web TV Programı {Son Güncelleme 14:20, 05.06.2012}

Sponsorlu Bağlantılar

aldemirfatih

aldemirfatih

Üye
bu televizyon uygulamasının ilk aşamasıydı. Ve çıktığı ilk sürümeen bu yana kayda değer değişiklikler oldu eğer takip ettiysen. Tasarım için benim de istediğim bazı tasarımlar var elbette ben profesyonel yazılımcı değilim. Yazılım şirketine sahip değilim. O beyaz uzun liste deiğin şey symbian qt components in bir parçası. Eğer grafikersen tasarımcı isen gel kazandığımın yarısı senin olsun :) şaka şaka....

- - - Eklendi - - -



bende isterim üst konu olmasını. Bölüm farketmez isterse çöp kutusunda olsun üst bölümde olsun yeter benim için. Herkes görsün faydalansın...

Bi de şu ezan widgeti dediğiniz uygulama nasıl olacak onu da biraz çizim yaparak ve fonksiyonlarını anlatarak belirtirseniz belki birşeyler çıkarabilirim bu da ill widget uygulamam olur...
usta bu foto ezan uygulamasından bi görüntü...widget olarak fotoda ki sarı kısım yani saati-ezan saatini ve ilave olarak ezana kaç dakika kaldığını görebilirsek süper mi süper olur..ilave ayarları yani programın içeriğini programı inceleyerek zenginleştirebilirsin..sen bu işin üstüne bi düş :oke:..zor mu yapılır kolay mıdır bi fikrim yok ama büyük hizmet etmiş olursun vallahi..ben kesin alırım zaten..tv programını kullanmamama rağmen(yanlış anlaşılmasın;program kötü diye değil cep ten tv-video seyretmeyi sevmiyorum :) ) aldım bunu hiç kaçırmam..
 


u_cosar

u_cosar

Üye
yeni versiyon süper olmuş eline sağlık
 
SerseriGönlüm12

SerseriGönlüm12

Üye
MAĞAZA ÇIKTIMI ŞİMDİ BU SUN VERSİYON. Bİ ARKADAŞIMIZ SATIN ALSADA PAYLAŞSA BİZLE :naughty::naughty::naughty:
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
evet denedim, magaza uygulamasi hic bulmuyor, aradimama bulamadim...link verincede bu ürün mevcut degildir diyor...

Acaba neden bulunmuyor hangi ülkedesiniz...
Bu ülkelerde görünüyor ve satın alınmış ispatı aşağıdaki resimde:
 
dücane

dücane

Üye
Acaba neden bulunmuyor hangi ülkedesiniz...
Bu ülkelerde görünüyor ve satın alınmış ispatı aşağıdaki resimde:


hocam ilgin icin tesekkür ederim, ben almanyada yasiyorum, ama nedense benim telefonumda bulamiyor, link verincede ürün mevcut degildir uyarisi aliyorum...nokia ile irtibata gectim, onlarda daha böyle bir hata ile karsilasmadiklarini söylüyorlar, imei numarami istiyorlar simdide ve bir kac soru daha sordular, bakalim nolacak...
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
garip bir sorun inşallah çözersin yoksa bazı uygulamaları da göremiyorsundur büyük ihtimalle
 
asigsasi

asigsasi

Üye
ben alacaktım fakat kredi kartı bulamadım
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
iyi de alan var alamayan var yani hesap mı soruyosun onu anlamadık ben almadım almam da bu forumu takip ettim emeğine sağlık eyw ama bişeyleri para verip uğraşıp alcak olsam burda olmam ! başka adamlara eyw satarsın zaten mağazadakilere tamam onu anladık da burdakilere de aynı olayı yapman bi garip neyse sildim bile zaten hadi kolay gele.

en iyisini yapmışsın ne de olsa zorla kurmadık telefonuna. Zorla paranı (ç)almadık ücretsiz sürüm var işte. Ne farkı var kanallar aynı kanal logolar aynı logo bir kanal arama fonksiyonu bir de yei logo var hariçten. Silmen iyi olmuş. Ben burada pazarlamacı değilim. Birşeyler için de uğraşmıyorum kanallar derli toplu olsun istedim. Oldu da e sonrası da gönlüne kalmış.
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
yaren_dede

yaren_dede

Üye
zaten kimseye zorla satılmıyor bu ürün isteyen alır istemeyen almaz
zaten ücretsiz olarak burada akın arkadaşımız paylaşmış kasmaya gerek yok
 
Recep Özmen

Recep Özmen

Üye
Çok teşekkür ederim Allah razı olsun Mağazadanda aldım. Başarılarının devamını dilerim.
 

kaavkw

Üye
Hocam TRT kanallarında sorun var sanırım, 10mbps internet ile bağlanıyorum 'yükleniyor' diyor kalıyor diğer kanallarda (Kanal D, Star vb.) sorun yok tıkır tıkır çalışıyor, bir bakabilir misin? Bir de TRT demişken Avrupa kupası maçlarını izleyebilecek miyiz program aracılığı ile? Biliyorsan uydu yayınlarında normalde bisskey olayı falan oluyor, bunda öyle bir problemimiz olmaz diye umuyorum ama bir de sana sorayım dedim.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Başarılarının devamını dilerim kardeş,ben kullanıyorum güzel program
 
M.Uzun

M.Uzun

Üye
[h=2]Üzgünüz, bu öğe Nokia E6-00 Belle cihazında kullanılamaz: diyor[/h]
 
KxTR79

KxTR79

Üye
program çok güzel ellerine emeğine sağlık :yuru donmuyor diğerleri wirelessten girsem bile donardı hep helal sana:)
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
Hocam TRT kanallarında sorun var sanırım, 10mbps internet ile bağlanıyorum 'yükleniyor' diyor kalıyor diğer kanallarda (Kanal D, Star vb.) sorun yok tıkır tıkır çalışıyor, bir bakabilir misin? Bir de TRT demişken Avrupa kupası maçlarını izleyebilecek miyiz program aracılığı ile? Biliyorsan uydu yayınlarında normalde bisskey olayı falan oluyor, bunda öyle bir problemimiz olmaz diye umuyorum ama bir de sana sorayım dedim.

maçlarıda acar heralde starin verdiği maçları izlemiştim ben
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
Hocam TRT kanallarında sorun var sanırım, 10mbps internet ile bağlanıyorum 'yükleniyor' diyor kalıyor diğer kanallarda (Kanal D, Star vb.) sorun yok tıkır tıkır çalışıyor, bir bakabilir misin? Bir de TRT demişken Avrupa kupası maçlarını izleyebilecek miyiz program aracılığı ile? Biliyorsan uydu yayınlarında normalde bisskey olayı falan oluyor, bunda öyle bir problemimiz olmaz diye umuyorum ama bir de sana sorayım dedim.

böyle biss gibi bazı durumlarda kanalın internetten yayını kesilebiliyor o zaman elimdn gelen hiçbir şey olmayacak. Aksi durumda izleyebileceksiniz..

- - - Eklendi - - -

[h=2]Üzgünüz, bu öğe Nokia E6-00 Belle cihazında kullanılamaz: diyor[/h]

e6 için bekleyen arkadaşlardan özür dilerim. Şuan o kadar çok ilgilenmem gerken özel bir konudan dolayı o güncellmeyi 1.8 sürümüne yetiştirmeyi düşünüyorum. Ben zaten halen programı güncelliyorum. Ama küçük güncellemeler olduğu için mağazaya hemen koymuyorum elle tutulur bir güncelleme olduğunda gönderiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: kaavkw


Üst Alt