Web TV Programı {Son Güncelleme 14:20, 05.06.2012}

Sponsorlu Bağlantılar

aliosman166

aliosman166

Üye
5800 da olmaması kötü olmuş o kadar umutla yüklemiştm :/
 


tempestshine

tempestshine

Üye
ücretsiz olsa kapış kapış giderdi.
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
Ücretsiz yaparsam öyle olurdu tabi ki ama sonuçta yararlı bir program satın alsalar nolur ki. Mesela bu program 3.5 TL. En az 1000 kişi almalı ki bana yeniden program yazma isteği gelsin. 1000 x 3.5 = 3500 TL yapmıyor Nokia'nın kurallarına göre. Nokia Tüm paranın %40'ını ödüyor. Bu da 1400 lira. Kayba bakar mısın asıl emek hırsızı Nokia. Programcılar symbianın eksiklerini kapatmak için uygulama yapıyor. Hoop Nokia paranı elinden alıyor. Diğer mağazalarda alıyor ama onların alıcısı nokia'dan çok daha fazla. iOS'un artısı burada meydana çıkıyor...
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Ücretsiz yaparsam öyle olurdu tabi ki ama sonuçta yararlı bir program satın alsalar nolur ki. Mesela bu program 3.5 TL. En az 1000 kişi almalı ki bana yeniden program yazma isteği gelsin. 1000 x 3.5 = 3500 TL yapmıyor Nokia'nın kurallarına göre. Nokia Tüm paranın %40'ını ödüyor. Bu da 1400 lira. Kayba bakar mısın asıl emek hırsızı Nokia. Programcılar symbianın eksiklerini kapatmak için uygulama yapıyor. Hoop Nokia paranı elinden alıyor. Diğer mağazalarda alıyor ama onların alıcısı nokia'dan çok daha fazla. iOS'un artısı burada meydana çıkıyor...

kardeşim programı dün indirdim ve tüm kanalları denedim hepsi çalıştı eline emeğine sağlık biraz daha gelişim ve güncelleme desteğini gördüğümde mağazadan direk alacağım emin olabilirsin :oke:
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi


kardeşim programı dün indirdim ve tüm kanalları denedim hepsi çalıştı eline emeğine sağlık biraz daha gelişim ve güncelleme desteğini gördüğümde mağazadan direk alacağım emin olabilirsin :oke:

eyvallah :)
 
tempestshine

tempestshine

Üye


kardeşim programı dün indirdim ve tüm kanalları denedim hepsi çalıştı eline emeğine sağlık biraz daha gelişim ve güncelleme desteğini gördüğümde mağazadan direk alacağım emin olabilirsin :oke:

bilinçli person budur :oke:
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
yeni sürüm MaxiCep Edition olsun mu :)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
olabilir :) HD kanallar ekleme ihtimalin var mı?
 
tempestshine

tempestshine

Üye
ovv hd olursa süper olur :D
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
bulabildiğim hd kanalları ekleyeceğim
 
cihan628

cihan628

Üye
gerçekten çok teşekkür ederim ama bazen takılıyor çokmu yoğun acaba, bide ovi den satın almak isterdim destek için ama kredi kartım yok
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
dün trt hd açtım pek hd gibi gelmedi bana :D
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
trt hd'nin internetten yayın yapan versiyonu. Gerçek hd yayını 1080p yayını telefon açmaz. Ama bunun çözünürlüğü 360-480p arasında. telefon ekranına tam uyuyor. Tüm yayınları kendim yapmak isterdim. Ama yayın yapan server yazılımının fiyatı 1000 $ .. OoO
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
hay maaşallah :oha:
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
bence mağazaya 1 haftalık deneme sürümü koyarsan daha çok alan olur nokiadan kimse çalışan bir program beklemediği için, kimse denemeden almak istemez hem bilinirligi artar böyle birşey yaparsan
 
tempestshine

tempestshine

Üye
bence mağazaya 1 haftalık deneme sürümü koyarsan daha çok alan olur nokiadan kimse çalışan bir program beklemediği için, kimse denemeden almak istemez hem bilinirligi artar böyle birşey yaparsan

mantıklı.
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
bence mağazaya 1 haftalık deneme sürümü koyarsan daha çok alan olur nokiadan kimse çalışan bir program beklemediği için, kimse denemeden almak istemez hem bilinirligi artar böyle birşey yaparsan

kayda değer, teşekkürler
 
Metin MF

Metin MF

Üye
kardeş bence s60v5 için de program yap o zaman daha çok kullanılır codec eksik değil mms de rtsp de acıyor merak etme. daha çok ilgi görür program.
 
nadir_89

nadir_89

Üye
bir haftalık sürümünü kesinlikle tavsiye etmem bir çok kişi yorumda hakaret eder emin ol neden ücretli diye ben pişman oldum zamanında kesinlikle tavsiye etmem satışlar artar merak etme sen ama biraz zaman alacak tabi benim bedava yüklediğim oyun 40 bin kez indirildi magazada ucretli oyunum 1200 hesap et artık magazadan uygylama indiren ve magazadan uygulama satın alan potansiyeli
zamanla sıralamada uste çıktıkca satışlar artar biraz sabırla beklemen lazım
 


Üst Alt