Web TV Programı {Son Güncelleme 14:20, 05.06.2012}

Sponsorlu Bağlantılar

Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Telefonum 603 fp1 sorunsuz çalıştı. Öncelikle bir kaç gün önce senden bunu istemiştim bazı arkadaşlarda istemişti ve bunu yapacağını söylemiştin. Bunun için sözünde durduğun için ayrıca Teşekkür ederim. Çalışmalarının ve Başarılarının Devamını Dilerim. Merak ettiğim Hacksiz telefonlarda çalışıyor mu ?
Test ettim çalışıyor.
 


es0660

Üye
c601 belle ben neden indiremiyorum hackli telim mediafire hata diyor :(
 
Polymath

Polymath

Üye
c601 belle ben neden indiremiyorum hackli telim mediafire hata diyor :(

Bende demin indirirken Avast Zararlı url tespit etti. Ama sanmıyorum zararlı birşey yoktur. Virüs Programını kapat öyle dene
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
:tşk:
en sonunda tv programımızda oldu ama kanallarda donma
 
tempestshine

tempestshine

Üye
C6-01 de denedim.ilk baş biraz takıldı.daha sonra kudursuz çalıştı.eline sağlık :oke:
 

es0660

Üye
Bende demin indirirken Avast Zararlı url tespit etti. Ama sanmıyorum zararlı birşey yoktur. Virüs Programını kapat öyle dene
öyle bi virüs proğramı yok tel de sadece mediafire ye girerken hata diyor

---------- Eklendi @ 16:07:29 ---------- Yazıldı @ 16:06:16 ----------

yardımcı olabilirmisiniz arkadaşlar
 
Polymath

Polymath

Üye
öyle bi virüs proğramı yok tel de sadece mediafire ye girerken hata diyor

---------- Eklendi @ 16:07:29 ---------- Yazıldı @ 16:06:16 ----------

yardımcı olabilirmisiniz arkadaşlar

Ha ben pcden indirdin sandım. İkinci link verdiya onu kullan.
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Arkadaşlar takılma internet hızınızdandır, bende hiç takılmıyor.
 
Polymath

Polymath

Üye
8 MBit sorunsuz görüntü var. CepNet takılır.

Aynen Wifiden giç bir takılma yok. Sorunsuz çalışıyor. Basit ama çok güzel olmuş. Sonunda bir arkadaşa sesimizi duyurdukk. Birazda buna görsellik, özellik eklerse zamanla tadından yenmezz vallahiii :)
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
8 MBit sorunsuz görüntü var. CepNet takılır.

doğrudur şimdi ikinciye açtım deneme amaçlı telefon kilitlendi ilk açtığımdada kasmıştı,
benim teldede sorun olabilir ama normalde tv seyrediyorum sorun olmuyor
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
eline sağlık kardeşim :)cepnet kullananlarda takılmalar normal karşılanmalı canlı yayın sonuçta
 
alp047

alp047

Üye
kardeş çok teşekkürler eline sağlık isteğimizi dikkate alıp bu proyu hazırladığın için çok teşekkürlet 701 fp1'de sorunsuz çalışıyor burç fm, mehtap radyo, tgrt fm, umut fm, akra fm, vb dini radyo kanallarınıda rica edersem ekleyebilirmisin
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
kardeş çok teşekkürler eline sağlık isteğimizi dikkate alıp bu proyu hazırladığın için çok teşekkürlet 701 fp1'de sorunsuz çalışıyor burç fm, mehtap radyo, tgrt fm, umut fm, akra fm, vb dini radyo kanallarınıda rica edersem ekleyebilirmisin

şuan çok istiyorum eklemeyi ama sınavı var 1 ay boyunca en süper hali yaza sarkacak biraz. Ama arada birküçük iyileştirmeler yapacağım.

---------- Eklendi @ 17:51:26 ---------- Yazıldı @ 17:49:27 ----------

700 FP1'de test ettim gayet başarılı ama uygulamada gezinirken ve izleyip çıktıktan sonra yatay ekran sorunu var. Başarılarının devamını dilerim.

Birkaç ekran görüntüsü:

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

ben de tam bundan korkuyordum. Çünkü fp1 de farklı bir özellik var. Bende de fp1 li cihaz olmadığından test edemiyorum. Çünkü nokia store a yolladığım oyun da kabul edilmedi ekran sorunu yüzünden.
 
omeren313

omeren313

Üye
emegine saglik cok guzel olmus gercekten bende bole bisey ariyodum
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
şöyle bir şey olsa nasıl bulursunuz. Programdaki listedeki bir kanala tıklayınca iki seçenek çıksın.
1. Düşük kalite (yavaş bağlantılar için)
2. Yüksek kalite (hızlı bağlantılar için)
burada ihtiyacım olan yüksel kalite ve düşük kalite kanal linkleri...
 
MoleküL1997

MoleküL1997

Üye
şöyle bir şey olsa nasıl bulursunuz. Programdaki listedeki bir kanala tıklayınca iki seçenek çıksın.
1. Düşük kalite (yavaş bağlantılar için)
2. Yüksek kalite (hızlı bağlantılar için)
burada ihtiyacım olan yüksel kalite ve düşük kalite kanal linkleri...

Çok güzel olur. Mesela bazı kanalların çözünürlüğü 360 640 değildi ve bayağı küçük oluyordu
 

mining-

Üye
603 fp1de sorunsuz çalışıyor.teşekkürler
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
şöyle bir şey olsa nasıl bulursunuz. Programdaki listedeki bir kanala tıklayınca iki seçenek çıksın.
1. Düşük kalite (yavaş bağlantılar için)
2. Yüksek kalite (hızlı bağlantılar için)
burada ihtiyacım olan yüksel kalite ve düşük kalite kanal linkleri...

Harika olur. Örneğin NTV kalitesi düşüktü. Bir de ekranda alt alta kanal isimleri yerine ufak boyutlu yana doğru 5 aşağıya doğru 6 tane gibi kanal logoları olsa daha çok kanal adı ekrana sığabilir.

bende pek çok kanal linki var. .asx dosyası şekline getirip tel. de öyle kullanıyorum. genelde hepsi olabildiğince yüksek kaliteli ve mms. istersen yollarım, ama ancak yarın. bugün nöbetteyim.
 


Üst Alt