W910i 3D Harekete Duyarlı

    Konu Sahibi
W910i 3D Harekete Duyarlı
Adminler KOnuyu Silebilirmi Linki Kaybettim Pc de Oyunlarıda Biri Konuyu silerse Sewinirim
 
Tepkiler: mehdi6390, burak düz, ebuz ve 21 diğerleri
    Konu Sahibi
yazık bana 38 kişi girmiş kimse yorum yazmamış emeklerime yazık bundan sonrada teşekkür etsenizde nafile
 
eyvallah babacan emeğine sağlık. teşşekkür artık ölmüş
 
    Konu Sahibi
çok saolun arkadaşlar arada 2 3 tane dost çıkıyor ya 1 domates çürük diye hepsini atmamak lazım
 

cbf150

Üye
tesekkurler dostum
 

promer

Üye
n73te çalısırmı ki?
 
    Konu Sahibi
jar destekliyor sanırım işletim sistemi kaldırırsa çalışır donmadan çalışabilir bi dene bence
 

cchack

Üye
link ölmüşşşşş
 
sagol canım ellerine saglık cok hoş olmuş
 
Pekı nasıl ındırevek burdan linki goremıyorum
 
harekete duyarlı oyun diye çooook sevindim ama link yoooooookkkkkk !!!!!!!!!!!!!!
 

mete_54

Üye
sağolasında (linki göremedimben )
 

yakuza16

Üye
link nooldu

--------------- Ekleme ---------------

biri kaldırdırmış kırık heralde link