W810i'de Gizli Menü

arkadaşlar ben yapamadım biraz açabilirmisiniz

--------------- Ekleme ---------------

kaç sefer denedim olmuyo çağrılar menüsüne giriyo
 

ufuk4169

Üye
bende de ole yapıyordum ama ekrandayken onu yapıcaksın hesap makinası cıkıyor o ekrandayken de cıkıyoservıs testlerı dıye ordan yaparsın BAŞKASI DA YAZMIŞ OLABİLİR
 

flakes

Üye
arkadaşlar bu eylem sadece ericsson ların test amaçlı yapılmış bi eylemdir sadece yeni aldığınızda telefonu test etmek amaçlıdır kesinlikle ordan ayar yapamazsınız. ve yazılımlarını kontrol edersiniz mesela cid 49 mu 52 mi olduğunu anlarsınız.. bi nevi yazılım kontrol kodlarıdır. ayarlama yapamazsınız... bilginize
 

xtreme25

Üye
evet burada yapılan hiç bir işlem yaptığımız gibi kalmıyor tekrar eski haline dönüyor
 

dooqle

Üye
poyra_85 Bende'de Aynı Olay Oluyoree anLmadım
 

can_-_

Üye
millet ben size kısacası söyliyim bu sadce test amaçlı yani ses yükseltme gibi şeyler yok sadce telefonundaki özelliklerin çalışıp çalışmadığını gösteriyo yani kısacası boş denemeye deymez
 
yukarıda yazılan tusların hepsine seri bi sekilde bas sonunda nasracaksın
 
bende yeni öğrendim şimdi bu işlemi yapman için hani kısa yol tuşu varya o devre dışı olacak yani sağ ve sol oklarda kısayol olmayacakmenüden kısayollarıma gir ordansağ dolaşım tuşuna gel seçim de devre dışı bırak umarım yaparsınız ama bence uğraşmayın çünkü hiç bişi olmuyo arkadaşında dediği gibi yükseltiiyosun menüden çıkınca eski haline geliyo
 
Teknik servis için bi menü bu..kurcaLamaya geLmez..
 

cihan_b

Üye
Olmuyor bu yaa çağrılar menüsüne giriyii
 

Mic Jack

Üye
Ses yükseltme gibi bi olay yok burda , Sadece test amaçlı bişe bu ...
 
sola basıp *a basınca çağrı menusune giriyo bu bi yardm edin
 

eser_905

Üye
o menüdeki eylemler test eylemleri oradan ses yükseltme diye bişi yok
 
ya bu gizli menüye nasıl giriliyor mesaj,wolkman flan olan menüdenmi yardımcı olurmusunuz
 

mmkar

Üye
teşekkürler kardeş
 
Ben gızlı menuyu bulamadım bana ozel msj atarmısın nereden alıncak falan