W810i'de Gizli Menü

yalannnnnn
 
şunu açıkça söyleyecek birileri yokmuuu? ?????
 
ewet arkadasımın dediği gibi bende aynısını yaptım çağrılar menüsünden başka bişey gelmiyo bu işte bi hata var,ben daha önce yapmıştım bunu başka bir şekilde olmuştu ama o formülü unuttum
 

kenji_

Üye
Yau ne yalanı... sağ * sol sol * sol * yapın çıkıyo işte...+ ses kalitesi vsyi etkilemiyo denmiş elli kez hala menüden çıkınca yine eskiye dönüyo diyenler var...okuyun yav bi yazıları...sesi görüntüyü vsyi TEST için çalışan bi servis...
 
poyraz_85 bu gizli menüye girebilmen için tüm kısayolları iptal etmen gerekiyor..bende girdim ama çıktığımda eski haline geri geliyor..yükselmiyor yani..
 
yha sol (*) filan bişe anlamadım açık anlatırsanız sevinirim teşekkürler
 
arkadaşlar bu test amaçlı bi uygulama orda flaş falan var sadece orda sorun varmı yokmu ona bakıyorruz yoksa ses falan yükseltilmiyo.TEST AMAÇLI Bİ UYGULAMA O.
 
ya beyler bende yeniyimde bu ana menüde sol yapıyorsun tammam ama sonra (*) a bastığınca çağrılar menüsüne giriyor ve o dediğiniz gizli menüden hiç eser yok anlayacağınız ben beceremedim bir türlü biraz daha açık net tarif ederseniz inan cok sevinirim iyi geceler şimdiden teekkürleraynen
 

TuRaBReK

Üye
yha beyler bn burdan ses yükseltemiorum giriorum sesi yükseltiorm kayıt edemiorm bi yardım edeblirmisiniz....!
 
arkadasım bu test ıcın bır menu ses yukseltme degıl
 
patron gizli menüden yapıyorm ama tekrar eskisi gibi oluyo bir sorun mu var bi yardımcı olabilir misinz?
 
yaa beyler burda onca adam ne diyor sadece denemelik yaa çıkınca eski haline geri dönüyo siz hala çıkınca eski haline döndü bi sorunmu var diyosunuz biraz yorumları okuyunda yarum yapın
 


valla bendede aynı oluyor
 
çok teşekkür ederim arkadaşım bende bunu arıyordum gelçe west_advisory arkadaşım seni uyarmış ama ben bulamamıştım nereye koyduğunu söylerse daha iyi olur yani açıkcası sana kızmasını kınıyorum ben onun yazdığını bulamadım bu geldi karşıma ve işimede yaradı çok teşekkür ederim
 

by_hate

Üye
gizli menü cıktı saol b iraderde cıktıkdan sonra geri eski haline donüyo
 
bu işlem ile telefonun sesini yükseltmeezsiniz.
bu sadece test esnasında telefonun ses tonunu ayarlamanızı sağlar.
o kısma her girmenizde ses kendini orta seviyeden başlatır.
eğer walkmandan müzik dinlerken walkmanı kapatmadan gireseniz o alana sesin yüksekliği birden orta seviyeye iner.

yani anlıyacağınız sesi yükseltmez boşuna denemeyin.
 
beyler boşverin uğraşmayı menü tammamen test amaçlıdır ses felan yükselmez kendinizi kandırmayın)
 
BURDAN SES YÜKSELTİLMİYOR Kİ SADECE SERVİS TESTLERİ VAR
 
arkadaslar bende yapamadım açıklayıcı bi şekilde anlatırmısınız