W810i'de Gizli Menü

bilader şu işi tane tane anlatırmısın nereye giriyoruz nerenin sağina nerenin soluna adres yusuf_emlik@ buraya gönderirseniz sevinirim
 
buradan hiç birşey yapamıyorsun burası servis menusu sadece telefonda nerde arıza olduğunu bulmak için bir yer başka işe yaramıyor....
 

tpaint

Üye
bende yaptım ama cıktıktan sonra tekrar eskisine donuyo ayarlar
 

xDEADx

Üye
Hiçbir yere girmiyorsunuz. Telefonunuzun tuş kilidini açın (tabi kilitliyse) bekleme modundayken yani menüye girmeden önce ana ekrandayken [ sağ * sol sol * sol * ] basıyoruz. Bu menü telefonunuzun yazılım bilgilerini ve test ekranını getirir
Ses yükseltmeymiş cartmış curtmuş hikaye.
Ses yükseltme olayı (Elimde w810i var ve normal sesinden 5 kat fazla çıkıyor şuan Walkmande) acoustic olayı ile olur. Sanırım walkmanlerin hemen hepsine oluyor fakat K serisinde olur mu bilemem.
forum.donanimhaber.com da sony ericsson bölümünden inceleyin.
 
arkadaşlar bu sadece test amaçlı.
ama yinede teşekkürler.
hım bide sağ * sol * sol sol * yaparken tLfn normaL menüLere giriyor siz yapmaya dewam edin en sonunda giriyor
 
arkadaslar bende bılmiyodum boyle bısı pek ıse yaramıyo gibi gldı bana ama yınede sagol
 

kebelek

Üye
saol ama harbiden bi işe yaramıo :S
 
he he bn o bni banlıyan adminin a m ı n a k o y i y i m sanki başka şifrele giremicem puhahahaha

--------------- Ekleme ---------------

s i k e rim o admini
 

21582555

Üye
yaa tamam menüyü açabiliyorusss da herhangi bir değişiklik yapamıyoruss yapsakta yine eski haline geri dönüyorr
 

_qMz_

Üye
arkadşlar bi zararı oldu mu ona göre denicm..
 

TuRaBReK

Üye
güzel saolasın ama telefona zararı varmı.....?
 
Ya abi ben yapıom yapıom olmuo aynı seviyede kalıyor acaba neden bi yardımcı olun yoqsa teli kıracağım yaw


--------------- Ekleme ---------------

Arkadaş bende yapıyorum ama tekrar aynı haline geri dönüyor yardımcı olabilecek kimse yoq mu ?
 
ya şu gizli menü olayını iyi analtabilirmisiniz tam anlayamadım ilk defa s.e tel kullanıyorum da
tşklr:
 
ya arkadaşlar tele bi zararı yok bence çünkü orda sesi yükseltmiyosunsadece deniyosun sesi sana orda orta çubukta gösteriyo sen onu yükseltiyosun bakıyosun sonra tamama tıklıyosun tekrar giriosun yine orta seviyede
 
k 790 i ses artırma bilen var mı arkadaşlar
 

nahlı

Üye
yeni öğrendim..sağol...bu olay w580i dede oluyo ...galiba w810i ye ozel bi durum deil