dedigim gibi bend e alalı 5 gün oldu ben de de oldu o cızırtı da yalnız ben bu şarz olayını sorcaktım şarz yüzde 40 sa 45 cıkıyo bi 20 dk sonra kendiliginden 35 düşüyo neden oldugunu bilen varmı acaba ilk aldıgımda şarza da koydum 16 saat
dedigim gibi bend e alalı 5 gün oldu ben de de oldu o cızırtı da yalnız ben bu şarz olayını sorcaktım şarz yüzde 40 sa 45 cıkıyo bi 20 dk sonra kendiliginden 35 düşüyo neden oldugunu bilen varmı acaba ilk aldıgımda şarza da koydum 16 saat
aynı problem bende oldu telefon kendi kendine açılıp kapanıyordu sadece beyaz bir ekran geliyordu sonra kapanıyordu şimdi servise dediler 04.12.07 tarihinde gel al dediler gidip alcam
bendede w810i var tek sorunu diger arkadaslarda oldgu gibi sarkı degişim sıralarında bazen cızırtı yapıyo galiba veriyonla alakalı.garantisi varsa servise göndermeni tavsiye ederim büyütecek bişi yok.bunlar küçük sorunlar.kolay gelsin
yoo arkadaşım ben 2 aydır kullanıyorum
deiğin problemlerden sadece 1 sini yaşadım
o da şarkı değişimi sırasında takılı kalıp cazırtı çıkartıyo
tekrardan çalarsan şarkıyı düzeliyo başka da hiç bir porblem yok
benim telefonda
aynen bendede tek bu sorun var, aslında buna bi sorunda denemez bence, ara sıra tlf.nu hızlı kullanmaktan telefonun hafızası yetmez ve bazı programlara son verir, walkman'e son verdiğindede walkman böyle bir ses çıkartıo diye DÜŞÜNÜYORUM,
Kardes senin dedigin gibiy'se senin CepT. da bir virüs var senin kart kac boyut??ß veya sen iyisi karta format cek ondan sonra karti sokmadan telefon dan bütün ayarlari geri al yani benim bildim bu bi dene sen
o sorunlar bencede küçük sorunlar biz sony ailesiyiz k750i de aynı sorunlar wardı w700i de aynı sorun wardı w810i dede aynı sorun oldu yuklediğim mp3 ler den dolayı olduğunu düşünüyorum birde oyun ve uygulamalar...
bazı müziklerin açılmaması oyunların başarısız düşmesi vb.
sorunları çözdüm nasıl mı...oyunları ,uygulamaları sildim siinmeyenler oldu şaşırdım bir oyun seçeneğinde hepsini sildimtelefon hafızası ve memory stick üzerindeki bütün uygulamaları mp3 lerin sorun çıkaranlarını ilk başta başlamayanlar özellikle yok ettim ve başka birinden tekrar yukledim sorun kalmadı....sony ericson seni seviyom..
arkadaşım bende w810 i kullanıyorum senin dediğin sorunlardan benim telefonda sadece sunlar cıkdı :
müzik dinlerken takılıyor ve ekranda başarısız diye yazı görünüyor
telefonun hoperloründen müzik dinlerken müzik takılı kalıp hep aynı kısmı çalıyor
ve en kotu yanlarından biride
telefonun hassa olması ve en ufak darbede çizik yerine telefonun kabının içine doğru girmesi ve tuşlar bozulursa tuş değişmiyor ama allah dan benm tuşlar bozulmadı
kendiliğinden kapanıyo en önemlisi patron bana ulaşmak istiyo benim telefon cebimde ve kapanmış bir şekilde duruyo benimde kapandığından haberim yok çok kötü bir durum bide arada cazır cuzur yapıyo
kapanma sorunu bendede oluyodu biraz araştırdım bataryanın temas eden yerinin oksitlenmesinden dolayı temas en ufak bi sallanmada kesiliyo ve tel kapanıyo keskin bişeyle orayı temizledim düzeldi artık kapanmıyo