Davut420042
Üye
Vodafone'a Geçmek İsteyenler DİKKAT!
Herkes gibi bende bir kampanyasını beğendim ve Turkcell'den Vodafone'a geçmeye karar verdim.
Hattım açıldığında kullanmak istediğim tarifeyi "Esnek S" olarak belirledik. (Her Yöne 750DK + 5000SMS + 2GB = 22TL) bu tarifenin yanında geceleri (00:00 - 06:00) geçerli 2GB internet hediye edileceği bilgisi yer alıyordu internet sitesinde. Hattım açıldı gerekli yüklemeyi yaptım ve tarifemi kullanmaya başladım. Bir süre sonra Geceleri geçerli hediye 2GB paketimi almak için başvurduğumda " Değerli Abonemiz Hatalı Bir Mesaj Gönderdiniz." hatasını aldım. Bunun üzerine Müşteri Hizmetlerini aradım ve durumu anlattım. "Bu Kampanyamız Sona Erdi." Kampanya bitiyor ve benim haberim yok hattımı taşıdığım Yetkili Nokta'da bana bu konu hakkında bilgi vermedi. Aradan bir kaç gün geçti benim almak istediğim geceleri geçerli 2GB güncellenmiş ve "Facebook, Twitter, YouTube, İzlesene'de Geçerli 2GB" olmuş ben kullanmak için başvuru yaptım bana yine "Hatalı Mesaj Gönderdiniz." hatasını verdi. Müşteri hizmetlerini aradığımda "Kampanyadan Faydalanabilmeniz İçin Vodafone'da 30. Gününüzü Doldurmamış Olmanız Gerekiyor" Benim bildiğim hat taşıma tarihinden itibaren 90 gün boyunca yeni abone sayılırsınız. Vodafone'da bu süre 30 gün. Benim hattım ile Annemin hattını da taşımıştık Vodafone'a (Her Yöne 750DK + 1000SMS + 1GB = 17TL) İlk ay sorunsuz kullandığımız paket için sonraki ay "SuperNet'e Devam Paketiniz 5TL Karşılığında Yenilenmiş ve Hattınıza 250MB Yüklenmiştir." bu şekildebir mesaj aldık. Bu hatta kullandığımız tarifenin içerisinde ilk ay ücretsiz sonraki aylar 5TL olarak yenilenecekmiş bu paket. İptal ettik ancak 5TL gitti. (Bu arada ilk ay ücretsiz 250MB falan gelmedi!)
BUNLAR YETERLİ DEĞİL Mİ? VODAFONE KULLANMAMAK İÇİN DAHA FAZLA NEDEN?
Müşteri Hizmetleri çok kötü kimin ne dediği belli değil. Sürekli yanlış bilgi verip duruyorlar üstelik çok kabalar "Yeter Kapat Artık Şu Telefonu Seninle Uğraşamam" der gibi konuşuyorlar. Annemin hattına şu şekilde bir mesaj geldi "Her Yöne 500DK + 1000SMS + 3GB Sadece 25TL" Müşteri hizmetlerini aradım bu kampanyayı ben farklı bir hattımda kullanabilir miyim? "Hayır, Kampanyayı Sadece Mesaj Gelen Hatta Kullanabilirsiniz." Mesajda "Size Özel" bir teklif bilgisi yok falan dedim ama dinlemedi yav bende kampanyayı kendi hattım üzerinde satın almaya çalıştım "Tarife Değişikliğiniz Başarıyla Tamamlanmıştır, .... Tarihi İtibari İle Yeni Fırsat 3GB Tarifesi Üzerinden Ücretlendirileceksiniz." Şu Anda bu kampanyayı kendi hattım üzerinde kullanıyorum.
➡ Eğer Vodafone'a falan geçecekseniz dikkatli olun benim başıma gelenler ortada
Hattım açıldığında kullanmak istediğim tarifeyi "Esnek S" olarak belirledik. (Her Yöne 750DK + 5000SMS + 2GB = 22TL) bu tarifenin yanında geceleri (00:00 - 06:00) geçerli 2GB internet hediye edileceği bilgisi yer alıyordu internet sitesinde. Hattım açıldı gerekli yüklemeyi yaptım ve tarifemi kullanmaya başladım. Bir süre sonra Geceleri geçerli hediye 2GB paketimi almak için başvurduğumda " Değerli Abonemiz Hatalı Bir Mesaj Gönderdiniz." hatasını aldım. Bunun üzerine Müşteri Hizmetlerini aradım ve durumu anlattım. "Bu Kampanyamız Sona Erdi." Kampanya bitiyor ve benim haberim yok hattımı taşıdığım Yetkili Nokta'da bana bu konu hakkında bilgi vermedi. Aradan bir kaç gün geçti benim almak istediğim geceleri geçerli 2GB güncellenmiş ve "Facebook, Twitter, YouTube, İzlesene'de Geçerli 2GB" olmuş ben kullanmak için başvuru yaptım bana yine "Hatalı Mesaj Gönderdiniz." hatasını verdi. Müşteri hizmetlerini aradığımda "Kampanyadan Faydalanabilmeniz İçin Vodafone'da 30. Gününüzü Doldurmamış Olmanız Gerekiyor" Benim bildiğim hat taşıma tarihinden itibaren 90 gün boyunca yeni abone sayılırsınız. Vodafone'da bu süre 30 gün. Benim hattım ile Annemin hattını da taşımıştık Vodafone'a (Her Yöne 750DK + 1000SMS + 1GB = 17TL) İlk ay sorunsuz kullandığımız paket için sonraki ay "SuperNet'e Devam Paketiniz 5TL Karşılığında Yenilenmiş ve Hattınıza 250MB Yüklenmiştir." bu şekildebir mesaj aldık. Bu hatta kullandığımız tarifenin içerisinde ilk ay ücretsiz sonraki aylar 5TL olarak yenilenecekmiş bu paket. İptal ettik ancak 5TL gitti. (Bu arada ilk ay ücretsiz 250MB falan gelmedi!)
BUNLAR YETERLİ DEĞİL Mİ? VODAFONE KULLANMAMAK İÇİN DAHA FAZLA NEDEN?
Müşteri Hizmetleri çok kötü kimin ne dediği belli değil. Sürekli yanlış bilgi verip duruyorlar üstelik çok kabalar "Yeter Kapat Artık Şu Telefonu Seninle Uğraşamam" der gibi konuşuyorlar. Annemin hattına şu şekilde bir mesaj geldi "Her Yöne 500DK + 1000SMS + 3GB Sadece 25TL" Müşteri hizmetlerini aradım bu kampanyayı ben farklı bir hattımda kullanabilir miyim? "Hayır, Kampanyayı Sadece Mesaj Gelen Hatta Kullanabilirsiniz." Mesajda "Size Özel" bir teklif bilgisi yok falan dedim ama dinlemedi yav bende kampanyayı kendi hattım üzerinde satın almaya çalıştım "Tarife Değişikliğiniz Başarıyla Tamamlanmıştır, .... Tarihi İtibari İle Yeni Fırsat 3GB Tarifesi Üzerinden Ücretlendirileceksiniz." Şu Anda bu kampanyayı kendi hattım üzerinde kullanıyorum.
➡ Eğer Vodafone'a falan geçecekseniz dikkatli olun benim başıma gelenler ortada