vodafone sınırsız net kullananlar bi bakabilir mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
paradox07

paradox07

Üye
    Konu Sahibi
vodafone sınırsız net kullananlar bi bakabilir mi?
arkadaşlar ben vodafone hattımı yeni aldım ve 6300 kullanıyorum.sınırsız net paketi kullanarak telefonu modem olarak tanıttım ve bilgisayarımdan internete giriyorum ama sürekli bir sorunla karşılaşıyorum ve bilgisayarıma reset atmam gerekiyor.anca reset atarsam internete girebiliyorum.resim yükleyemiyorum internet yavaş olduğundan kusura bakmayın.ama size yazıyla söyleyeyim
başlığı svchost.exe-Uygulama hatası
açıklaması 0x001f1cb0 adresindeki yönerge,0x001f1cb0 bellek adresine
başvurdu.Bellek,written olamadı.
Programı sonlandırmak için Tamam'a basın
Programda hata ayıklamak için İptal'e basın
Tamam İptal

resmini yükleyemedim tekrar özür diliyorum.lütfen yardım edin.belki yardımı dokunur bi de bu Veri Yürütme Engellemesi'nden geliyor.teşekkürler...

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar SVCHOST denen yerden yazmaya başladım.yani hata uygulamasındaki yazı ordan başlıyor
 


lgkg300

lgkg300

Üye
arkadaşlar ben vodafone hattımı yeni aldım ve 6300 kullanıyorum.sınırsız net paketi kullanarak telefonu modem olarak tanıttım ve bilgisayarımdan internete giriyorum ama sürekli bir sorunla karşılaşıyorum ve bilgisayarıma reset atmam gerekiyor.anca reset atarsam internete girebiliyorum.resim yükleyemiyorum internet yavaş olduğundan kusura bakmayın.ama size yazıyla söyleyeyim
başlığı svchost.exe-Uygulama hatası
açıklaması 0x001f1cb0 adresindeki yönerge,0x001f1cb0 bellek adresine
başvurdu.Bellek,written olamadı.
Programı sonlandırmak için Tamam'a basın
Programda hata ayıklamak için İptal'e basın
Tamam İptal

resmini yükleyemedim tekrar özür diliyorum.lütfen yardım edin.belki yardımı dokunur bi de bu Veri Yürütme Engellemesi'nden geliyor.teşekkürler...

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar SVCHOST denen yerden yazmaya başladım.yani hata uygulamasındaki yazı ordan başlıyor

Bilgisayarında virüs olabilir:hmmm
 

OğuzcanAbi

Üye
2g olduğu için yawaş olabilir
ben 5800 yapıorum sorunsuz rest atma konusunda ise bencede wirüs war
 

asi nazmi

Üye
bn 6200c modem olark kullanıorm hçbir srunum olmuor ama bnm tel 3g eer sennki 2g ise yawaş olması o yüzdn olablir hata konsunda blgm olmadıı içn yardmcı olamycam
 
paradox07

paradox07

Üye
    Konu Sahibi
yorumlarınız için teşekkürler.ben avg 9.0 kullanıyorum.sizce hangisini kullanmalıyım?yeterli olur mu avg 9.0?
 

antraxer

Üye
pc de wirüs var senin spyware virüs var o virüs bilgisayarın bazı öğelerine erişimini kısıtlar
erişemediği için write işlemini yapamaz ondan öyle bi hata veriyo
pc no tarat virüsü sil ondansonra nokia pc suıte yı kaldır tekrar kur :) bu sefer olcaktır

--------------- Ekleme ---------------

bide kardeş eset kullan bence ben kullanıyorum şimdiye kadar pc me 1 tane virüs girmedi 2 sene oldu :)

--------------- Ekleme ---------------

bide bana yardım edermisniz ben n73 kullanıyorum kablo ile bağladım pc ye 921 kb hız var ama bu pc ye yansımıyor
kablo yüzündenmi
bluetoot la bağlamaya çalıştım bağlayamadım olmuyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt