hacker2323
Üye
VODAFONE 3520 YBS nedir?
Böyle bir servise üye olmadığım halde her ay 40-TL gelen faturam bu ay 90-TL geldi. Müşteri hizmetleri ile görüştüğümde YBS diye birşeye abone olmuşum. Böyle bir abonelik mesajı ne geldi nede tarafımca onaylandı. Müşteri hizmetleriyle görüşmem bitince gelen mesajda: ''3520 numarasi uzerindeki tum paket uyelikleriniz iptal edilmistir. YARDIM:05463545445 YBS AS.'' yazıyordu. Başıma böyle birşey gelmese inanmıyacağım bir durum ama hala nasıl olduğunu çözemedim.
Bilgisi olan arkadaş varsa cevaplarını bekliyorum.
Saygılar.
--------------- Ekleme ---------------
Konuyla alakalı başka bir şikayat. ALINTIDIR
Arkadaşlar Vodafone tarafımdan faturama önce ne olduğunu bilmediğim "YBS" adı altında 8.25 TL ücret yansıtılmış.
Önce bunun ne olduğunu anlayamadım, bu ne diye 0 542 444 0 542 no.lu telefonu aradım, aramaz olaydım.
Ne mümkün müşteri hizmetlerine ulaşmak.
Tam dört beş defa telefonu kapatıp farklı varyasyonlar denedim, ama ne mümkün.
Müşteri Hizmetlerine yönlendirme yapmıyor telefon
Bu arada bana gereksiz yere her telefonu açıp kapatmamda faturama yansıyan paraları söylemiyorum.
Dünya çapında çalışan bir kuruluş "CİNGAN" mantığıyla hizmet veriyor, para kazanmanın ucuz yollarını bulmuşlar kendilerine.
0 542 444 0 542 no.lu telefonu arayın, göreceksiniz, müşteri hizmetlerine ulaşmak mümkün değil
Her neyse, bi şekilde ulaştım müşteri hizmetlerine
Karşıma çıkan çalışana sordum ; Bu "YBS" ne diye
Neymiş efendim, ben "3520" ye mesaj atmışımda, abone olmuşum bu servise.
Ulan, ne olduğundan haberim yok bu servisin
"Cingan" mantığıyla çalışmayın be yahu.
Müşteri Hizmetlerinden "İPTAL" işlemini gerçekleştirdim, ama işlemi yapan çalışan da güvence veremedi bana
Dedim ki bu ücret bu faturaya yansıdı, bunu ödeyeceğim,
Ama öbür faturaya yansımayacak değil mi ? dedim.
Çalışan da bana 546 354 54 45 no.lu telefonu verdi ve onlarla konuşmamı istedi.
Bunlar da 20: 00' e kadar hizmetsizlik verdiği için ulaşmadım, yarın konuşup işi sağlama alacağım.
Yoksa "Şikayet Var" sitesinde de bununla ilgili şikayetler var,
İPTAL gerçekleştirdim, yine de 8.25 TL ücret faturama yansıdı" diye.
Bi de bunları aramam lazım,
VODAFONE ve buna bağlı çalışan ŞİRKETLER vatandaşı yolmak için değişik değişik yöntemler geliştiriyor kendine.
Sözün kısası sonuç olarak elde ettiklerim ;
Ne olduğunu ancak Müşteri Hizmetleri ile görüştükten sonra "YBS" adlı bir servise guya 3520 sms göndererek abonelik,
542 444 0 542 no.lu telefonu aradığınızda bir türlü müşteri hizmetlerine ulaşamamak
Müşteri Hizmetlerine ilk iki aramada ulaşanın ALNINDAN ÖPECEĞİM, bu kadar zor yani ulaşmak müşteri hizmetlerindeki çalışana
Not: Çalışan arkadaş benimle gerçekten ilgilendi, işlemleri yaptım.
Kendisine teşekkür ediyorum.
Benim sözüm çalışana değil,
CİNGAN MANTIĞIYLA HİZMET VEREN VODAFONE' A
--------------- Ekleme ---------------
Başka Bir Şikayet. ALINTIDIR.
VODAFONE Mağduriyetimi Giderin Lütfen!
(0533 817 ** ** ) Yıllarca Turkcell abonesiydim. Yaklaşık 2 ay önce Vodafone geçtim.
31Ocak2011 'de 30TL'lik kontör yükledim. Bu sabah saat 6.53 3520 numarasından ardı ardına gelen 3 mesaj ile 25 TL gitti.
1. Wap25 paketiniz iptal edilmiştir. YBS A.S. Bedeli 10TL
2.Oyunculuk paketiniz iptal edilmiştir. YBS A.S. Bedeli : - 10TL
3.Chate paketiniz başlamıştır. YBS A.S. Bedeli : -5TL
Hemen saat 07.00’da Vodafone müşteri hizmetlerini saat aradım. Böyle bir aboneliğimin olmadığını, yaptıkları işlemin yasal olmadığını defalarca izah etmeye çalıştım. İkna etmek oldukça güç oldu.
Sanki yalan söylüyormuşçasına muamele gördüm. Müşteri kaydı alacaklarını, bahse konu firmayı aramam gerektiğini söylediler. Bende sizi tanırım, siz araştıracaksınız, benim böyle bir aboneliğim yok, dedim.
Vodafone müşteri hizmetleri saat 12.00’ye kadar aramayınca, ben yeniden müşteri hizmetlerini aradım, yine aynı tavır ile karşılaştım. Müşteri hizmetleri birde paketinizi iptal ediyorum, falan demez mi, çıldırdım tabii. Üye olmadığım paketi iptal ediyorlarmış.
Bu siteye girince benim gibi birçok mağdurun olduğunu görünce çok şaşırdım. Şimdi size soruyorum Vodafone Yetkilileri:
Vodafone gibi büyük uluslararası bir marka müşterilerin güvenliği nasıl sağlayamıyor?
Bu büyük marka, hiçbir servise üye olmadığım halde, yok edilen paramın hesabını nasıl veremiyor?
Bu siteye aksetmiş ve aksetmemiş bir sürü şikayet varken, müşterisini arayıp neden mağduriyetini gidermiyor? Şimdi telefonumu kullanamıyorum. Neden mi? Yüklediğim para yok olacak diye.
Konu birkaç gün içinde çözülmezse hattımı kapatacağım ve konuyu herkesle paylaşacağım.
Eğer Vodafone 'da bizi dolandıranlarla ilgilenecek biri varsa, onlardan yanıt bekliyor, mağduriyetimin giderilmesini rica ediyorum.
--------------- Ekleme ---------------
Konuyla alakalı bir haber daha. ALINTIDIR
"Tuncay Özkan haber paketi aboneliği" adlı uygulama, vatandaşları mağdur ediyor.
YBS AŞ isimli şirketin GSM operatörleri aracılığıyla vatandaşlara gönderdiği mesaj, iddialara göre kullanıcı onay vermese de abonelik işlemini başlatıyor.
YBS AŞ isimli şirketin GSM operatörleri aracılığıyla vatandaşlara gönderdiği mesaj, iddialara göre kullanıcı onay vermese de abonelik işlemini başlatıyor. 'İptal yazıp 3520'ye gönderildikten sonra 'Abonelik işleminiz sona ermiştir' denilse de abonelik ücreti faturalara yansımaya devam ediyor.
Adanalı Ömer Y., kendisine gönderilen kısa mesajı açtığını; ancak abonelik teklifini reddetmesine rağmen üye yapıldığını söylüyor. Faturasına, 50 liralık Tuncay Özkan Haber Paketi aboneliği ücreti yansıtıldığına dikkat çeken Y., üyeliği iptal etmek istemesine rağmen ne GSM şirketinin de ne de YBS isimli şirketin iptal etmediğini vurguluyor. Aboneliği iptal ettirmek için aradığı telefondan dahi dakikası 40 kuruştan ücret alındığını anlatan Y., "Ben de tepki olarak GSM hattımı iptal ettim. Tüketici haklarını koruyan birimlere müracaat edeceğim. Hiç kullanmadığım ve kullanmak istemediğim tarifeler nedeniyle fatura ödemek zorunda bırakılıyorum. İptal etmek istediğimizde 'Abonelik işleminiz sona ermiştir' denilmesine rağmen gelecek ayki ödeyeceğim faturam şimdiden 63 lira olmuş. Bu soygunun önüne geçilmeli." dedi.
Birkaç yıldır devam eden "Tuncay Özkan haber paketi aboneliği"nin mağdur sayısı gün geçtikçe artıyor. Mağdurların internete attığı şikayetlerden bazıları şöyle;
-Ben de bu SMS'den şikayetçiyim. 25 TL fatura gelmiş. Konuşmamışım, bana gönderilen SMS'nin parası. Enayimiyiz biz?
-Ben iptal etmek için mesaj atıyorum. Abone olmadığımı belirten 'SMS' geliyor. Daha sonra bilgilendirme SMS'leri geliyor. Her gün zaten takip ettiğim haberleri bir de SMS ile alıp üstüne ücret ödemek istemiyorum. Bu ücreti, istememe rağmen hala benden almaya devam eden zihniyeti de kınıyorum.
Bilgisi olan arkadaş varsa cevaplarını bekliyorum.
Saygılar.
--------------- Ekleme ---------------
Konuyla alakalı başka bir şikayat. ALINTIDIR
Arkadaşlar Vodafone tarafımdan faturama önce ne olduğunu bilmediğim "YBS" adı altında 8.25 TL ücret yansıtılmış.
Önce bunun ne olduğunu anlayamadım, bu ne diye 0 542 444 0 542 no.lu telefonu aradım, aramaz olaydım.
Ne mümkün müşteri hizmetlerine ulaşmak.
Tam dört beş defa telefonu kapatıp farklı varyasyonlar denedim, ama ne mümkün.
Müşteri Hizmetlerine yönlendirme yapmıyor telefon
Bu arada bana gereksiz yere her telefonu açıp kapatmamda faturama yansıyan paraları söylemiyorum.
Dünya çapında çalışan bir kuruluş "CİNGAN" mantığıyla hizmet veriyor, para kazanmanın ucuz yollarını bulmuşlar kendilerine.
0 542 444 0 542 no.lu telefonu arayın, göreceksiniz, müşteri hizmetlerine ulaşmak mümkün değil
Her neyse, bi şekilde ulaştım müşteri hizmetlerine
Karşıma çıkan çalışana sordum ; Bu "YBS" ne diye
Neymiş efendim, ben "3520" ye mesaj atmışımda, abone olmuşum bu servise.
Ulan, ne olduğundan haberim yok bu servisin
"Cingan" mantığıyla çalışmayın be yahu.
Müşteri Hizmetlerinden "İPTAL" işlemini gerçekleştirdim, ama işlemi yapan çalışan da güvence veremedi bana
Dedim ki bu ücret bu faturaya yansıdı, bunu ödeyeceğim,
Ama öbür faturaya yansımayacak değil mi ? dedim.
Çalışan da bana 546 354 54 45 no.lu telefonu verdi ve onlarla konuşmamı istedi.
Bunlar da 20: 00' e kadar hizmetsizlik verdiği için ulaşmadım, yarın konuşup işi sağlama alacağım.
Yoksa "Şikayet Var" sitesinde de bununla ilgili şikayetler var,
İPTAL gerçekleştirdim, yine de 8.25 TL ücret faturama yansıdı" diye.
Bi de bunları aramam lazım,
VODAFONE ve buna bağlı çalışan ŞİRKETLER vatandaşı yolmak için değişik değişik yöntemler geliştiriyor kendine.
Sözün kısası sonuç olarak elde ettiklerim ;
Ne olduğunu ancak Müşteri Hizmetleri ile görüştükten sonra "YBS" adlı bir servise guya 3520 sms göndererek abonelik,
542 444 0 542 no.lu telefonu aradığınızda bir türlü müşteri hizmetlerine ulaşamamak
Müşteri Hizmetlerine ilk iki aramada ulaşanın ALNINDAN ÖPECEĞİM, bu kadar zor yani ulaşmak müşteri hizmetlerindeki çalışana
Not: Çalışan arkadaş benimle gerçekten ilgilendi, işlemleri yaptım.
Kendisine teşekkür ediyorum.
Benim sözüm çalışana değil,
CİNGAN MANTIĞIYLA HİZMET VEREN VODAFONE' A
--------------- Ekleme ---------------
Başka Bir Şikayet. ALINTIDIR.
VODAFONE Mağduriyetimi Giderin Lütfen!
(0533 817 ** ** ) Yıllarca Turkcell abonesiydim. Yaklaşık 2 ay önce Vodafone geçtim.
31Ocak2011 'de 30TL'lik kontör yükledim. Bu sabah saat 6.53 3520 numarasından ardı ardına gelen 3 mesaj ile 25 TL gitti.
1. Wap25 paketiniz iptal edilmiştir. YBS A.S. Bedeli 10TL
2.Oyunculuk paketiniz iptal edilmiştir. YBS A.S. Bedeli : - 10TL
3.Chate paketiniz başlamıştır. YBS A.S. Bedeli : -5TL
Hemen saat 07.00’da Vodafone müşteri hizmetlerini saat aradım. Böyle bir aboneliğimin olmadığını, yaptıkları işlemin yasal olmadığını defalarca izah etmeye çalıştım. İkna etmek oldukça güç oldu.
Sanki yalan söylüyormuşçasına muamele gördüm. Müşteri kaydı alacaklarını, bahse konu firmayı aramam gerektiğini söylediler. Bende sizi tanırım, siz araştıracaksınız, benim böyle bir aboneliğim yok, dedim.
Vodafone müşteri hizmetleri saat 12.00’ye kadar aramayınca, ben yeniden müşteri hizmetlerini aradım, yine aynı tavır ile karşılaştım. Müşteri hizmetleri birde paketinizi iptal ediyorum, falan demez mi, çıldırdım tabii. Üye olmadığım paketi iptal ediyorlarmış.
Bu siteye girince benim gibi birçok mağdurun olduğunu görünce çok şaşırdım. Şimdi size soruyorum Vodafone Yetkilileri:
Vodafone gibi büyük uluslararası bir marka müşterilerin güvenliği nasıl sağlayamıyor?
Bu büyük marka, hiçbir servise üye olmadığım halde, yok edilen paramın hesabını nasıl veremiyor?
Bu siteye aksetmiş ve aksetmemiş bir sürü şikayet varken, müşterisini arayıp neden mağduriyetini gidermiyor? Şimdi telefonumu kullanamıyorum. Neden mi? Yüklediğim para yok olacak diye.
Konu birkaç gün içinde çözülmezse hattımı kapatacağım ve konuyu herkesle paylaşacağım.
Eğer Vodafone 'da bizi dolandıranlarla ilgilenecek biri varsa, onlardan yanıt bekliyor, mağduriyetimin giderilmesini rica ediyorum.
--------------- Ekleme ---------------
Konuyla alakalı bir haber daha. ALINTIDIR
"Tuncay Özkan haber paketi aboneliği" adlı uygulama, vatandaşları mağdur ediyor.
YBS AŞ isimli şirketin GSM operatörleri aracılığıyla vatandaşlara gönderdiği mesaj, iddialara göre kullanıcı onay vermese de abonelik işlemini başlatıyor.
YBS AŞ isimli şirketin GSM operatörleri aracılığıyla vatandaşlara gönderdiği mesaj, iddialara göre kullanıcı onay vermese de abonelik işlemini başlatıyor. 'İptal yazıp 3520'ye gönderildikten sonra 'Abonelik işleminiz sona ermiştir' denilse de abonelik ücreti faturalara yansımaya devam ediyor.
Adanalı Ömer Y., kendisine gönderilen kısa mesajı açtığını; ancak abonelik teklifini reddetmesine rağmen üye yapıldığını söylüyor. Faturasına, 50 liralık Tuncay Özkan Haber Paketi aboneliği ücreti yansıtıldığına dikkat çeken Y., üyeliği iptal etmek istemesine rağmen ne GSM şirketinin de ne de YBS isimli şirketin iptal etmediğini vurguluyor. Aboneliği iptal ettirmek için aradığı telefondan dahi dakikası 40 kuruştan ücret alındığını anlatan Y., "Ben de tepki olarak GSM hattımı iptal ettim. Tüketici haklarını koruyan birimlere müracaat edeceğim. Hiç kullanmadığım ve kullanmak istemediğim tarifeler nedeniyle fatura ödemek zorunda bırakılıyorum. İptal etmek istediğimizde 'Abonelik işleminiz sona ermiştir' denilmesine rağmen gelecek ayki ödeyeceğim faturam şimdiden 63 lira olmuş. Bu soygunun önüne geçilmeli." dedi.
Birkaç yıldır devam eden "Tuncay Özkan haber paketi aboneliği"nin mağdur sayısı gün geçtikçe artıyor. Mağdurların internete attığı şikayetlerden bazıları şöyle;
-Ben de bu SMS'den şikayetçiyim. 25 TL fatura gelmiş. Konuşmamışım, bana gönderilen SMS'nin parası. Enayimiyiz biz?
-Ben iptal etmek için mesaj atıyorum. Abone olmadığımı belirten 'SMS' geliyor. Daha sonra bilgilendirme SMS'leri geliyor. Her gün zaten takip ettiğim haberleri bir de SMS ile alıp üstüne ücret ödemek istemiyorum. Bu ücreti, istememe rağmen hala benden almaya devam eden zihniyeti de kınıyorum.