arkadaşlar bağlantı ayarlarını ben yaptımm bunun için müşteri hizmetlerini arayın ve nokia 6300 ayarlarını almak istiyorumm diyerek size msj gönderirler kat,ydedersiniz ama konuşurken tlfonunuzun modeilini söylemeyen yoksa sorun çıkıp gndermeyebilirler.