Ve nihayet Windows 10 sahnede!

    Konu Sahibi
Surface Hub ve HoloLens ile getirdikleri teknolojik yeniliklerden bahsediyor.
 
    Konu Sahibi
Bütün cihazlardan bütün uygulamaları ortak şekilde kullanabilme...
Windows 10 her yerde...
 
Tepkiler: zaakaan
    Konu Sahibi
Satya Nadella'nın bugüne kadar gözlemlediği ve ilham aldığı şeyleri dinledikten sonra...
Gecenin ana sunucusu Myerson yeniden sahnede...

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: Sensation
    Konu Sahibi
Windows 10'u telefonlardan tabletlere, bilgisayarlardan Xbox'a kadar her yerde göreceğiz.
Aynı zamanda HoloLens'te holografik Skype ve MineCraft deneyimi yaşayabileceğiz (Çıktığında alabilirsek tabi )

Oyun Konferansı, Dünya Mobil Kongresi ve ardından Build etkinliğinde görüşmek üzere...

Bu gecelik bu kadar...

Maxicep WP iftiharla sundu...

Şimdi söz sizde...

 
Tepkiler: BLasTeaR, Murat Alper, emz ve 6 diğerleri

dakamon

Üye
Wow dedim resmen . Microsoft a telefon için değil herşey için saygı duydum. Derslerine iyi çalışmılar.
 
Tepkiler: zaakaan ve emz
Telefon kısmıyla birlikte ikisi bir arada cihazlar için gelen özellikler de tatmin etti beni . Özellikle continuum için pusudayım gelse de indirsem

Hologram kısmı da ayrı bi efsane olmuş , tabi biz ne zaman kullanabiliriz o ayrı ama yne de heyecan vericiydi
 
Tepkiler: suyunsesi
Mobilde adam akıllı 1 özellik yok, neyi wow
 
güzel etkinlik oldu bence, özellikle hololens'i merakla bekliyorum
 

emz

Üye
Çok iyi ya. Merakla yayınlanmasını bekliyoruz
 

Serhan

Üye
Keşke hologramla joe gelseydi reyiz öyle sunsaydı etkinliği
 
Tepkiler: BLasTeaR
Mesajı hemen bildirimden olmasını bekliyorudm çok iyi oldu
 

zaakaan

Üye
Tek tanıtılmadığı için hoşnut olmadığım durum Multi Window olayı, tabi telefonlar için.

Onun dışında her şey müthişti. Cortana Türkçe olarak gelsin ya da en azından Türkiye'ye gelsin, daha isteyecek bir şeyim yok benim.
 

m542tf

Üye
Lumia 1520 aldığına şimdi daha mutlu oldum.
 

pissed26

Üye
Çeviren görüntüleri aktaran tüm adminlere teşekkürler
 
duşumduğum gibi hiç bir wow dedirticek şey yok..
 

ogzhnoTr

Üye
İstediği çoğu şeyin tanıtıldığı halde beğenmeyenler var anlamıyorum, özelliklerin kaçta kaçının tanıtıldığını bile bilmiyoruz yok şöyle olcaktı yapmamışlar yok buydu koymamışlar filan falan. Telefonu satmak için bahane bunlar.
 
Tepkiler: suyunsesi, pirenuri ve Sensation