Ve nihayet Windows 10 sahnede!

Bay H

Üye
Şimdi günün bombası geliyor.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

1330 dan alındığı belirtiliyordu, hakkında kısmını gördün mü abi? 719p çözünürlük biraz garip değil mi?
 
Tepkiler: ogzhnoTr

braayn

Üye
dikey ve büyük karooo hımm hilmi bunu sevdi
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
1330 dan alındığı belirtiliyordu, hakkında kısmını gördün mü abi? 719p çözünürlük biraz garip değil mi?
16:9 ekran formatını tutmak için bu şekilde ufak piksel farklılıkları olabilir.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: Sensation

skynet

Üye
Ss yi 620 ye indirip denedim nasıl duruyor diye harika
 
Tepkiler: Aybin.Kilic
Kötü haberi ben söyleyeyim, Ali Kemal abi'nin en son attığı görseller yüksek ihtimalle sahte. Burada analizi yapılmış sonradan ve asıl konuya eklenmiş. (Fince yalnız)

 

ogzhnoTr

Üye
O karolar gelecek istediği kadar sahte olsun
 

habbuj

Üye
Bence güncelleme geldikten sonra yüklemeyeceğim diyen arkadaşlar forumdaki hareketlilik ve meraktan dayanamayıp yükleyecekler kimse kolay kolay dayanamaz
 
Forumda ön izlemeyi yüklemeyecekler: The Avangers (Yenilmezler) Grubu. Yükleyecekler ise X-Men Grubu. :P Artık onlara kısaca Yenilmezler Takımı diyeceğim, çünkü ben X-Menlerdenim. Hatta "Wolverine" sevdiğim karakterlerden biridir. :P
 
Tepkiler: Aybin.Kilic ve ogzhnoTr
bencee yükleyemeyenlere direk "kaybedenler klubü" diyelim pazartesi gelsin artık ya iş yerinde evde nerde olursa olsun kurucam
 
Tepkiler: Aybin.Kilic ve ogzhnoTr
o değilde bugun eve misafir geldı 520 si vardo wp 8. 0 amberdeydı ustbar bıle yok tu
 
Tepkiler: YasirTaHazal ve ogzhnoTr

ON9

Üye
Beyler yeri burası değil ama acil bir yardıma ihtiyacım var. W10 yükledim pc'ye ve kurulum bitti. Kilit ekranı bana bakıyor ben de ona. Hotmail şifremi kabul etmiyor. Sebep ne olabilir??
 

ogzhnoTr

Üye
Beyler yeri burası değil ama acil bir yardıma ihtiyacım var. W10 yükledim pc'ye ve kurulum bitti. Kilit ekranı bana bakıyor ben de ona. Hotmail şifremi kabul etmiyor. Sebep ne olabilir??


Doğru hotmail hesabı ve şifre ne bileyim caps lock yada internet bağlantısı emin misin hepsinden