Kötü haberi ben söyleyeyim, Ali Kemal abi'nin en son attığı görseller yüksek ihtimalle sahte. Burada analizi yapılmış sonradan ve asıl konuya eklenmiş. (Fince yalnız)
Bence güncelleme geldikten sonra yüklemeyeceğim diyen arkadaşlar forumdaki hareketlilik ve meraktan dayanamayıp yükleyecekler kimse kolay kolay dayanamaz
Forumda ön izlemeyi yüklemeyecekler: The Avangers (Yenilmezler) Grubu. Yükleyecekler ise X-Men Grubu. :P Artık onlara kısaca Yenilmezler Takımı diyeceğim, çünkü ben X-Menlerdenim. Hatta "Wolverine" sevdiğim karakterlerden biridir. :P
Beyler yeri burası değil ama acil bir yardıma ihtiyacım var. W10 yükledim pc'ye ve kurulum bitti. Kilit ekranı bana bakıyor ben de ona. Hotmail şifremi kabul etmiyor. Sebep ne olabilir??
Beyler yeri burası değil ama acil bir yardıma ihtiyacım var. W10 yükledim pc'ye ve kurulum bitti. Kilit ekranı bana bakıyor ben de ona. Hotmail şifremi kabul etmiyor. Sebep ne olabilir??