braayn Üye dakamon' Alıntı: Mesela ben bu sefer win10 un önizlemesini kurmıcam. Yorumlarla fotolarla gidişatı seyredicem. O yüzden. Genişletmek için tıkla ... bendensin sende kurma seyretmek daha zevkli olacak
dakamon' Alıntı: Mesela ben bu sefer win10 un önizlemesini kurmıcam. Yorumlarla fotolarla gidişatı seyredicem. O yüzden. Genişletmek için tıkla ... bendensin sende kurma seyretmek daha zevkli olacak
saynesim Üye Arayan soran yok demişsin biz ararız kardeşimizi özelden numarını gönder görünmesini istemiyorsan
Rock Ve Roll Üye saynesim' Alıntı: Arayan soran yok demişsin biz ararız kardeşimizi özelden numarını gönder görünmesini istemiyorsan Genişletmek için tıkla ... Böyle bir forumda olmaktan mutluluk duyuyorum gerçekten çok iyisiniz Attım
saynesim' Alıntı: Arayan soran yok demişsin biz ararız kardeşimizi özelden numarını gönder görünmesini istemiyorsan Genişletmek için tıkla ... Böyle bir forumda olmaktan mutluluk duyuyorum gerçekten çok iyisiniz Attım
dakamon Üye braayn' Alıntı: bendensin sende kurma seyretmek daha zevkli olacak Genişletmek için tıkla ... Aynen bi gizemi kalsın
braayn' Alıntı: bendensin sende kurma seyretmek daha zevkli olacak Genişletmek için tıkla ... Aynen bi gizemi kalsın
...decode... Üye Yazın beni de W10 beta kurmayacaklar listesine, Denim 820'ye geldiği anda kararlı sürümden devam edeceğim.
Yazın beni de W10 beta kurmayacaklar listesine, Denim 820'ye geldiği anda kararlı sürümden devam edeceğim.
Murat Alper Moderator microsoft office ve cortana Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
microsoft office ve cortana Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Aybin.Kilic Üye @...decode... @dakamon @braayn Sizi @papakudioflu ve @bulutsuzgece ye havale ediyorum Onların bir listesi vardı . Rock Ve Roll' Alıntı: Böyle bir forumda olmaktan mutluluk duyuyorum gerçekten çok iyisiniz Attım Genişletmek için tıkla ... Bende istesem. Kardeşimizi arar sorarız yani.
@...decode... @dakamon @braayn Sizi @papakudioflu ve @bulutsuzgece ye havale ediyorum Onların bir listesi vardı . Rock Ve Roll' Alıntı: Böyle bir forumda olmaktan mutluluk duyuyorum gerçekten çok iyisiniz Attım Genişletmek için tıkla ... Bende istesem. Kardeşimizi arar sorarız yani.
papakudioflu Emekli Yönetici Tahminlerime göre pazartesi saat 20:00 sularında Windows 10 Mobile Teknik Ön İzleme sürümü yüklü Lumia 930'umdan buraya mesaj yazıyor olacağım
Tahminlerime göre pazartesi saat 20:00 sularında Windows 10 Mobile Teknik Ön İzleme sürümü yüklü Lumia 930'umdan buraya mesaj yazıyor olacağım
dilmenibrahim Üye papakudioflu' Alıntı: Tahminlerime göre pazartesi saat 20:00 sularında Windows 10 Mobile Teknik Ön İzleme sürümü yüklü Lumia 930'umdan buraya mesaj yazıyor olacağım Genişletmek için tıkla ... Hadi
papakudioflu' Alıntı: Tahminlerime göre pazartesi saat 20:00 sularında Windows 10 Mobile Teknik Ön İzleme sürümü yüklü Lumia 930'umdan buraya mesaj yazıyor olacağım Genişletmek için tıkla ... Hadi
skynet Üye papakudioflu' Alıntı: Tahminlerime göre pazartesi saat 20:00 sularında Windows 10 Mobile Teknik Ön İzleme sürümü yüklü Lumia 930'umdan buraya mesaj yazıyor olacağım Genişletmek için tıkla ... Hocam alacak modellerin listesi ne zaman yayınlanır ?
papakudioflu' Alıntı: Tahminlerime göre pazartesi saat 20:00 sularında Windows 10 Mobile Teknik Ön İzleme sürümü yüklü Lumia 930'umdan buraya mesaj yazıyor olacağım Genişletmek için tıkla ... Hocam alacak modellerin listesi ne zaman yayınlanır ?
kimbilir_01 Üye Daniel Rubino demiş ki: Guys at MSFT it's time. Release the preview for phones. Anlamı sanırım Microsoft vakti geldi çocuklar Preview for Phone serbest bırakma nın demiş oksa gerek!!!
Daniel Rubino demiş ki: Guys at MSFT it's time. Release the preview for phones. Anlamı sanırım Microsoft vakti geldi çocuklar Preview for Phone serbest bırakma nın demiş oksa gerek!!!
papakudioflu Emekli Yönetici skynet' Alıntı: Hocam alacak modellerin listesi ne zaman yayınlanır ? Genişletmek için tıkla ... Yukarıdaki mesajlarımda bahsetmişim. Ön izleme yayınlanınca sistem gereksinimleri ve alacak cihazların listesi yayınlanır.
skynet' Alıntı: Hocam alacak modellerin listesi ne zaman yayınlanır ? Genişletmek için tıkla ... Yukarıdaki mesajlarımda bahsetmişim. Ön izleme yayınlanınca sistem gereksinimleri ve alacak cihazların listesi yayınlanır.
kimbilir_01 Üye papakudioflu' Alıntı: Yukarıdaki mesajlarımda bahsetmişim. Ön izleme yayınlanınca sistem gereksinimleri ve alacak cihazların listesi yayınlanır. Genişletmek için tıkla ... Abi Daniel Rubino nun dediğini doğru çevirmişmiyim? Sende pazartesi dedin umutlanalım mı?
papakudioflu' Alıntı: Yukarıdaki mesajlarımda bahsetmişim. Ön izleme yayınlanınca sistem gereksinimleri ve alacak cihazların listesi yayınlanır. Genişletmek için tıkla ... Abi Daniel Rubino nun dediğini doğru çevirmişmiyim? Sende pazartesi dedin umutlanalım mı?
Parende_N Üye ...decode...' Alıntı: Yazın beni de W10 beta kurmayacaklar listesine, Denim 820'ye geldiği anda kararlı sürümden devam edeceğim. Genişletmek için tıkla ... beni de yazın o listeye aynı şeyi düşünüyorum
...decode...' Alıntı: Yazın beni de W10 beta kurmayacaklar listesine, Denim 820'ye geldiği anda kararlı sürümden devam edeceğim. Genişletmek için tıkla ... beni de yazın o listeye aynı şeyi düşünüyorum
Aybin.Kilic Üye Wp 10 beta gelsin kurmazsan namerdim pfd çıktı çıkalı hiç bir ara güncellemeyi kaçırmamış biriyim sonuçta
Wp 10 beta gelsin kurmazsan namerdim pfd çıktı çıkalı hiç bir ara güncellemeyi kaçırmamış biriyim sonuçta
skynet Üye Aybin.Kilic' Alıntı: Wp 10 beta gelsin kurmazsan namerdim pfd çıktı çıkalı hiç bir ara güncellemeyi kaçırmamış biriyim sonuçta Genişletmek için tıkla ... Hocam yüklemeye can atıyoruz ama bir de 620'ye sonra verirlerse işte o zaman çok kötü olur
Aybin.Kilic' Alıntı: Wp 10 beta gelsin kurmazsan namerdim pfd çıktı çıkalı hiç bir ara güncellemeyi kaçırmamış biriyim sonuçta Genişletmek için tıkla ... Hocam yüklemeye can atıyoruz ama bir de 620'ye sonra verirlerse işte o zaman çok kötü olur
Aybin.Kilic Üye skynet' Alıntı: Hocam yüklemeye can atıyoruz ama bir de 620'ye sonra verirlerse işte o zaman çok kötü olur Genişletmek için tıkla ... O zaman Microsoft CEO'sundan , Bill Gates amcamıza kadar alayının kulaklarını çınlatırız Hatta bu 620 yi tasarlayan arkadaşları pas geçmeyiz.
skynet' Alıntı: Hocam yüklemeye can atıyoruz ama bir de 620'ye sonra verirlerse işte o zaman çok kötü olur Genişletmek için tıkla ... O zaman Microsoft CEO'sundan , Bill Gates amcamıza kadar alayının kulaklarını çınlatırız Hatta bu 620 yi tasarlayan arkadaşları pas geçmeyiz.
papakudioflu Emekli Yönetici Şimdi günün bombası geliyor. Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Ekli dosyalar Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
papakudioflu Emekli Yönetici kimbilir_01' Alıntı: Abi Daniel Rubino nun dediğini doğru çevirmişmiyim? Sende pazartesi dedin umutlanalım mı? Genişletmek için tıkla ... Sayılır, MSFT'deki çocuklar! zamanı geldi. Salıverin gelsin güncellemeyi demiş ama ben o artık pek takmıyorum.
kimbilir_01' Alıntı: Abi Daniel Rubino nun dediğini doğru çevirmişmiyim? Sende pazartesi dedin umutlanalım mı? Genişletmek için tıkla ... Sayılır, MSFT'deki çocuklar! zamanı geldi. Salıverin gelsin güncellemeyi demiş ama ben o artık pek takmıyorum.