Ve nihayet Windows 10 sahnede!

saynesim

Üye
Arayan soran yok demişsin biz ararız kardeşimizi özelden numarını gönder görünmesini istemiyorsan
 
Tepkiler: YasirTaHazal ve Rock Ve Roll
Yazın beni de W10 beta kurmayacaklar listesine, Denim 820'ye geldiği anda kararlı sürümden devam edeceğim.
 
Tepkiler: ogzhnoTr

Murat Alper

Moderator
microsoft office ve cortana




 
Tepkiler: Aybin.Kilic

papakudioflu

Emekli Yönetici
Tahminlerime göre pazartesi saat 20:00 sularında Windows 10 Mobile Teknik Ön İzleme sürümü yüklü Lumia 930'umdan buraya mesaj yazıyor olacağım
 
Tepkiler: dakamon, kaygisiz43, emz ve 5 diğerleri
Daniel Rubino demiş ki:

Guys at MSFT it's time. Release the preview for phones.

Anlamı sanırım Microsoft vakti geldi çocuklar Preview for Phone serbest bırakma nın demiş oksa gerek!!!
 
Tepkiler: Aybin.Kilic ve ogzhnoTr
Ben uzaktan bakamam içinde olmalıyım pazartesi ben butonu çökertirim arkadaşlar
 
Tepkiler: necdetbulut ve Aybin.Kilic
Wp 10 beta gelsin kurmazsan namerdim pfd çıktı çıkalı hiç bir ara güncellemeyi kaçırmamış biriyim sonuçta
 
Tepkiler: YasirTaHazal, kamil5028347 ve skynet

skynet

Üye
Wp 10 beta gelsin kurmazsan namerdim pfd çıktı çıkalı hiç bir ara güncellemeyi kaçırmamış biriyim sonuçta
Hocam yüklemeye can atıyoruz ama bir de 620'ye sonra verirlerse işte o zaman çok kötü olur
 
Tepkiler: Aybin.Kilic ve byibo
Hocam yüklemeye can atıyoruz ama bir de 620'ye sonra verirlerse işte o zaman çok kötü olur
O zaman Microsoft CEO'sundan , Bill Gates amcamıza kadar alayının kulaklarını çınlatırız Hatta bu 620 yi tasarlayan arkadaşları pas geçmeyiz.
 
Tepkiler: skynet

papakudioflu

Emekli Yönetici
Şimdi günün bombası geliyor.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: Murat Alper, alasulumurat, emz ve 9 diğerleri

papakudioflu

Emekli Yönetici
Abi Daniel Rubino nun dediğini doğru çevirmişmiyim? Sende pazartesi dedin umutlanalım mı?
Sayılır, MSFT'deki çocuklar! zamanı geldi. Salıverin gelsin güncellemeyi demiş ama ben o artık pek takmıyorum.
 
Tepkiler: ogzhnoTr