kısa yolları artırdık bak diyip bize sunmaları yerine bak bluetooth ismini artık değiştirebiliyorsunuz bakın artık lensleri ayrı bir program değilde kamera içerisine gömdük bakın otg geldi takın usb belleğinizi takın ve film izleyin bakın her formatı destekliyor artık video playerimiz bakın kapalı şarj oluyor artık telefonumuz bakın glance ekranındaki saatin yazı karakterinden tutunda saatin analog veya farklı tiplerini seçebiliyorsunuz hatta gece modunda telefonu yatay yaptığınızda masa saati olarak yatağınızın baş ucuna koyabilirsiniz.Bakın yeni lenslerden ekstra bunlar var .Bakın artık ses kayıtla birlikte isterseni gelen arama anında kayıta başlayıp OneDrive yedekleyebiliyorsunuz.Bakın artık yedekleme yaparken mağazan kaldırılan bir uygulama varsa %98 yedeklemede hata almıyoruz.Bakın karoları istediğiniz gibi şeffaf veya istediğiniz arka planı koyabilirsiniz.Bakın yen klavyemizi yatay çevirince ekrana tam oturuyor hatta siyah ve beyaz dışında klavye renginide ayarlayabiliyorsunuz.Bakın çoklu ekranda şunu şunu yapabiliyorsunuz.Bakın androidde miracastle ekrana bağlıyken internete çıkamazken bizde miracastle bağlanıp yotububeden video izleyebiliyoruz ( bu şuanda var zaten ).Bakın karoların altına hangi program ise ismini manuel yazabiliyorsunuz.Bakın wifi isminizi telefonda hangi isimle görmek istiyorsanız o şekilde değiştirebiliyorsunuz.Bakın artık sağa çektiğinizde uygulamalar aşağıya doğru sıralanmıyor isterseniz grup halinde isterseniz aynı isim altında ( ki bu gelmiş) isterseniz androiddeki gibi sayfa sayfa olabiliyor.vb vb