Ve nihayet Windows 10 sahnede!

Bakın arkadaşlar ben ilk zamanlar çekimserdim ama şunu söylemek istiyorum MS böyle giderse iyi işler çıkartırsa şuna eminim tüm diğer markalar Win 10 kullanır Apple hariç
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Bir güncelleme kontrolü mü yapsam acaba
 
Tepkiler: ogzhnoTr

Dejavuex

Üye
Güncelleme gelirse burası yıkılır demedi demeyin.
 

ON9

Üye
O Güneş simgesi bildiğin yılların ayarlar Çarkı.
 
Tepkiler: braayn ve ogzhnoTr

Rainesto

Üye
Sanırsam Lumia kamerada gelmiş
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Tepkiler: Aybin.Kilic, symbianbelle, Esendağlı ve 1 kişi daha

Bay H

Üye
Şeffaf karo da mı gelecek acaba?

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: Sensation ve kamil5028347
Gelsin, gelsin. En çok istediğim şeylerden birisi de bu.
 

braayn

Üye
aramaların kaydını alabilecekmiyiz acaba ?
O
Güneş simgesi bildiğin yılların ayarlar Çarkı.
aynen valla cepten güneş simgesi gibi duruyordu pcden baktımda ayarlar simgesiymiş dedim
 

dakamon

Üye
Konu coşmuş bakalım rekora gidecekmi bu konu Sızıntılar artarak devam edicek gibi önümüzdeki hafataya kadar. Bu arada konunun başlığını da düzenlesek mi
 

braayn

Üye
valla bunca paylaşılanlardan daha mutlu olabileceğim bir şey çıkmadı ?
 
Klavye dışında önemli bir yenilik yok !!!!!!!!
 

braayn

Üye
Klavye dışında önemli bir yenilik yok !!!!!!!!
o kadar gaddarda olma bence var var birşeyler Office ve Outlook bomba ama bunlar wp 10 yeniliği sayılmaz ben daha basic ama bizi mutlu edecek şeyler bekliyorum.Diğer platformlarda olup bizde olmayan temen özellikler betada gelsin zaten wp 10 gdr sürümleri ilede makyaja devam etsinler.