Ve nihayet Windows 10 sahnede!



Yok artık ne yaptın hemen bi küfür etmediğin kaldı iki görüntüyle
 
Kimse sana Windows kullan demiyor. Windows'u seven insanların arasında bu gibi yorumlar da tartışmaya sebebiyet verir. Ya sessiz kalıp gelişmeleri takip et ya da burası sana göre bir yer değil.
 
Tepkiler: Esendağlı, suyunsesi ve ogzhnoTr
Sisteme eklenen birşey niye kaldırılsın üstelik uservoice.com dan mobil data işleminin tamamlandığına dair mail bile gönderdiler
 
Tepkiler: Esendağlı ve ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
O kısayolların ayarlandığını unutmayın.
 
Tepkiler: Esendağlı
    Konu Sahibi

 
Tepkiler: flutewoddy ve ogzhnoTr
Abi insanlar ne kadar komik ya. İki basit gelişme sızar. "Vaaaay süper gelse de kullansak, azımın suyu aktı, muhteşemmm" diye yazarlar, peşinden alıp kullandıkları ilk gün, "bu ne yaa ne kadar basit ne kadar beceriksizler hiç olmamış. Ölmüş, gitmiş gebermiş..." derler. Bu tip insanların beyin ayarlarından şüphe ediyorum. Cıvataları oldukça gevşemiş olmalı diyorum. Yani kısaca bir tutarlılık yok.
 
Tepkiler: Aybin.Kilic, GianniInfantino, alasulumurat ve 6 diğerleri

ogzhnoTr

Üye


Aynen öyle, kodlamaların vs çok kolay olduğunu düşünenler böyle genelde çakışmaların olabileceği düşünülmüyor. Konseptlerinde tasarımlardan ibaret olduğunu bilmedikleri gibi
 
Tepkiler: suyunsesi
Microsoft bu yükleyen 1000 kişiye yemin ettirmiş galiba kimse ana ekranı sızdırmıyor arkadaş
 
Tepkiler: pirenuri, flutewoddy, skynet ve 2 diğerleri
Microsoft çalışanlarının bir odada bir masa önünde ellerini kaldırıp, "Ekmek İncil çarpsın ki, sızıntıya yol açacak hiç bir şey paylaşmayacağım müdür bey. İki gözüm önüme aksın. Yeminle bak". dediklerini düşündüm bi an.
 
Tepkiler: mesutcinik, Aybin.Kilic, emz ve 7 diğerleri
    Konu Sahibi
NokiaPowerUser'ın iddiasına göre ön izleme sürümünün 8.15.xxx.xxx şeklinde verilmesinden sonra finale doğru sürümün 10.0.xxx.xxx düzeyine yükseltileceği belirtiliyor.
 
Tepkiler: emz, pirenuri, skynet ve 3 diğerleri
Şu 4 Şubat vakasından sonra inanmıyorum artık Nokia Power User'a

Ama bu doğru olabilir
 
Tepkiler: Rainesto ve SamilGoktas
Bazı resimlerde batarya hucresel veri ikonu değişik gözüküyordu?
 

ogzhnoTr

Üye
4 şubat bi bakımdan doğru olabilir, dağıtıldı ama herkese değil, sonuç olarak teknik surum verildi belirli kişilere
 
Tepkiler: Rock Ve Roll
Windows 10 Phone dewelopers kurduğumuzda şuanki market uygulama ve oyunları kurabilirmiyiz? Kuramayacaksak kurmiyim en baştan
 
Benim için titreşim ve zil sesi beraber çalışsın, 3g görüntülü arama gelsin ,Facebook oyunları, ve şarz performansı biraz iyileşsin yeter başka bir beklentim yok Windows 10 dan, cihazım 920 aldığım günden beri bunları bekliyorum
 
Peki win10 yükledik diyelim denim gelmiş olacak mı yada denimiz özelliklerini yüklemiş olacakmıyız örn kamera hızlı açılıyor denimde
 
Şuan ki uygulamalarımızı ve oyunlarımızı kuramayacaksak kurmamam gerek w10 u. Net bilen arkadaş bilgilendirirse sevinirim
 

Sensation

Emekli Yönetici
O değil de Russell Wilson olmuş Russel Wilson