Ve nihayet Windows 10 sahnede!

4, 9, 11, 16
abiler hayrına iki sayı daha söyleyiverin de loto oynayacam belki tutar
 
Tepkiler: Rainesto, Esendağlı ve Serhan


Soldaki 2x4 karo tamam da diğer karolar 8.0 karoları. 8.1 de böyle büyük karolar yok
 
Güncelleme bu gün gelse bu kadar sessiz olmazdı bence
 
Tepkiler: ogzhnoTr

braayn

Üye
Bugün wp 10 beta gelir mi bilmem ama yarın akşam L1520'e bekliyorum...
 


Şöyle yapamadılar gitti ...
 
Tepkiler: Rainesto


Şöyle yapamadılar gitti ...
bu hakkaten iyiymiş valla. ms görür belki. bugün hem güncelleme beklentimde var diriliş dizisinin yeni bölümüde. bugün ms ninde yeniden dirilişi olabilir belki. aynı güne denk gelmesi tesadüf olmaya bilir.
 
bu hakkaten iyiymiş valla. ms görür belki. bugün hem güncelleme beklentimde var diriliş dizisinin yeni bölümüde. bugün ms ninde yeniden dirilişi olabilir belki. aynı güne denk gelmesi tesadüf olmaya bilir.

Böyle birşey umut ediyordum ama etkinliği izlediğimde telefonun 8,1'den farklı olmadığını görünce hayal kırıklığı yaşamadım de değil bakalım önizleme yayınlansa da kurup hataları tartışsak
 

yalnız bunun için senin ve benim elimizdeki 520 lerden kurtulmamız lazım bence. bizimkilere biraz fazla gelir bu.
 

Sensation

Emekli Yönetici
Microsoft evrensel uygulamalarını yeni mağazada yayınlamaya devam ediyor.




 
Son düzenleme:
Tepkiler: bulutsuzgece

ogzhnoTr

Üye
Şuandaki Windows 10'dan daha iyi en önemlisi action center böyle olabilirdi zor bir işlem demekki yapamıyor Microsoft


Siz orda yapılan fotoşopu goruyorsunuz Microsoftta kodlamayı aynı şey değil demekki olmuyor, yapmıyorlar, her telefona aynı şeyi vermeye çalışıyorlar sonuçta