Ve nihayet Windows 10 sahnede!

Kapasite kontrolde 2.4 gb akıllı depolamada 3.97 gb
 

Bay H

Üye
Güncellemenin 4 Şubatta verilebileceği belirtiliyor. Hadi bakalım
 
Tepkiler: MixRadio, flutewoddy, Rainesto ve 4 diğerleri

man20

Üye
Microsoft'ta çalışan bi arkadaşım da 4 şubatta gelir diyo hadi hayırlısı bakalım.
 
Tepkiler: ogzhnoTr, kamil5028347 ve Rock Ve Roll
Microsoft'ta çalışan bi arkadaşım da 4 şubatta gelir diyo hadi hayırlısı bakalım.
Microsoft Tr ekibinden ise kaale almayın bence. Adamların işi gücü Bulut hizmetleri ve seminerler.
Windows Phoneye ilgi alakaları o kadar çok ki !!!! sosyal medyada yazdıklarımıza cevap vermeye bile tenezzül etmiyorlar.
Israrla 16 Şubatı bekleyeceğim.
 
şimdi win 8.1den 10 a yükseltebiliyoruz dimi
pc
 

skynet

Üye
Acaba kürekliler de geçebilecek mi
 
O 4 Şubat muhabbeti doğru olabilir çünkü adamlar Super Bowl'u Seahawks'ın kazanmasından sonra yayınlacağız tarzında bir cümle kurmuşlardı dolaylı olarak. Bugün de Super Bowl var NFL'de, 4 Şubat'ta gelirse hiç şaşırmam.
 
Tepkiler: ogzhnoTr ve hajkhanx33

braayn

Üye
şimdi şunu merak ediyorum wp 10 betayı kuracak arkadaşlar
denimi almayanlar direk wp 10'amı geçeceksiniz ?
 
Artık güncelleme başladı haberini duymak istiyorum. Arkadaşlar prewli bir cihaza telden sıfırladığınızda prew gidermi yoksa kalırmı
 
Bende dıorum denımlımıdır nedir yahu gıtmıormuş çok saolun
 
vallahi helal olsun ne diyim

helal olsun ben söz verdim beta kurmayacağım diye hani söz vermeseydim denimi almadan yine kurmazdım.
İlk geldiğinde kurarım sonra denim gelmesini beklerim denim gelince onu kurarım sonra tekrar w10
Biraz uğraştırıyor ama bence sen de dayanamazsın