Ve nihayet Windows 10 sahnede!

Windows insider ı indirdim buradan nasıl çalıştırıyoruz detaylı anlatabilirmisiniz


Dostum çok zor değil bir iki denemede halledersiniz zaten şu sıralar güncelleme neyin yok günü geldiğinde benden iyi öğrenirsin
 
Tepkiler: hajkhanx33
Dostum çok zor değil bir iki denemede halledersiniz zaten şu sıralar güncelleme neyin yok günü geldiğinde benden iyi öğrenirsin
zaten öncekini kullanıyorum da bu yenide aktif yapma işlemini sordum oda şuan açık değil galiba
 
Arkadaşlar selamlar hepinize bi sorum olacaktı yardım ederseniz sevinirim.facebook güncellendi ya yeni haberleri ana sayfa da göremiyorum illa akışlardan en yeni yi seçiyorum öyle yeni haberler görünüyor.
 
bence Mart yada Nisan a sarkacak. hatta 21 Mart diyorum
 
bence Mart yada Nisan a sarkacak. hatta 21 Mart diyorum
yapma beee 21 Mart çok uzak bir tarih
Hala sızıntı yok. Şubata da girdik sayılır. Sanırım ya sızıntısız direkt yollayacak güncellemeyi-ki daha erken olur- ya da sızıntılar bir süre daha gelmeyecek ve bu iş uzadıkça uzayacak...
 
Tepkiler: Rainesto

braayn

Üye
MS güncellemeyi vermeden önce bir video hazırlayacaktı sanırım bu hafta o video yayınlanır bence
 
Tepkiler: Rainesto

Rainesto

Üye
Bence 10 una kadar video hazırlanır 16sında güncelleme
 
Ha bu tanıtımdaki ekran görüntüsü kafa karıştırıyor
2.16 tarihi daha çok ilginç geliyor bana.
O görüntüye bakılırsa pil göstergesi adam olmamış altta %90 yazıyor ustteki fu ll ve şimdi ki tüm ayarlar yazısı da kısayol olarak yukarı çıkmış?!!!
 

ogzhnoTr

Üye
O görüntüye bakılırsa pil göstergesi adam olmamış altta %90 yazıyor ustteki fu ll ve şimdi ki tüm ayarlar yazısı da kısayol olarak yukarı çıkmış?!!!


Adam olmak zorunda değil adamlar adını beta koymuş isterlerse mesaj geldiğinde telefon kendine reset atmaya başlar yani, ha olmaması gerek orası ayrı konu
 
Tepkiler: Aybin.Kilic