Ve nihayet Windows 10 sahnede!

Daha önce telefonlar için yayınlanıcak iddalarıyla beklerken yayınlamazlar diyordum öylede oldu hani yalnız içime doğdu yarın bu saatlerde Windows 10 kurcalıyor olacağız
 

dakamon

Üye
Doğru bir yaklaşım ama ben o durumda 820 mimde o ışığa rastlamadım. Her cihazda öylemi bilmiyorum.
 

Silinen Üye 476002

Kapalı Hesap
Doğru bir yaklaşım ama ben o durumda 820 mimde o ışığa rastlamadım. Her cihazda öylemi bilmiyorum.

Bak işte o konuda benimde bir bilgim yok . Zaten böyle bir yenilik şu an için gündemde değil bildiğim kadarıyla ama istenirse destekleyen modellerde windows logolu tuşa böyle bir işlev kazandırılabilir .
 
Bak işte o konuda benimde bir bilgim yok . Zaten böyle bir yenilik şu an için gündemde değil bildiğim kadarıyla ama istenirse destekleyen modellerde windows logolu tuşa böyle bir işlev kazandırılabilir .
Doğru bir yaklaşım ama ben o durumda 820 mimde o ışığa rastlamadım. Her cihazda öylemi bilmiyorum.
İlk nesil lumiaların kapasitif tuşlarının ışıklı olanlarında 3 ışık hep beraber yanıyor. Ayrı ayrı yanan yok. Yanlış hatırlamıyorsam ayrı ışıkları olan ilk model 925.
 

Silinen Üye 476002

Kapalı Hesap
İlk nesil lumiaların kapasitif tuşlarının ışıklı olanlarında 3 ışık hep beraber yanıyor. Ayrı ayrı yanan yok. Yanlış hatırlamıyorsam ayrı ışıkları olan ilk model 925.

O zaman verdiğin bu bilgiyi doğru kabul ederek konuşursak ; benim az önceki yorumumda söylediğim gibi bu özellik sadece destekleyen modellere sunulur . Diğerlerine alternatif bir çözüm yolu düşünülür . Tabi şu an destekleyen modellere bile bu özelliiğin gelip gelmeyeceği belli değil ve herhangi bir yerde konusunun geçtiğini bile görmedim malesef .
 
l925 te Windows logosu ışığı bağımsız diğerlerini bilmem
Şöyle ki şarjım bitipte şarja takınca 1 dakika kadar o ışık tek başına yanıp sönüyor sonra telefon açılıyor
 

saynesim

Üye
Arkadaşlar ilk önce htc one lumia 1020 ve lumia 1520 verilecek Windows 10 doğru acaba
 
Otg ve usb olayını N8 kullanırken hiç sorunsuz şekilde yapabiliyorduk yıllar önce,umarım geldiğinde de en az aynı rahatlıkta sorunsuz olarak kullanabiliriz
Şunu da unutmayalım yeri gelmişken N8 harika bir özellik daha vardı HDMİ ama bilmiyorum sistemdenmi diye biraz yavaş çalışıyordu ama güzeldi
Ben W10 da şunu istiyorum kamera açıldığında ses açma kapama yakınlaştırma ve uzaklaştırma işine yarasın
 
Tepkiler: braayn, Aybin.Kilic ve Esendağlı

papakudioflu

Emekli Yönetici
Ben başka bir telefon üreticisi olsam şu listeye bakarak bile WP ye gelmem. Bu nedir arkadaş. Hep lumia.
Başka firmalar da Lumialar kadar çeşitli cihaz üretmiş olsaydı şu anda o listede isimleri geçerdi.

Bunun için USB OTG özelliğine ihtiyacın olmayacak. Çünkü evrensel uygulama desteği zaten tüm cihazlarda bu tarz dosyaları anında eşitliyor. Yani bilgisayarında Office dosyası üzerinde çalışırken kaydedip çıkarak telefonunda çalışmaya kaldığın yerden devam edebilirsin.

Windows logosunu bildirim ledi , telefon kapalıyken alarmın çalışması ve tel kapalıyken şarj olması bu 3 şey wp 10'la gelir mi ? Sizce

Led bildirim ışığı şu anda HTC One M8 for Windows cihazında zaten var. Mevcut cihazlar için Windows logosu ise Orta ve üst seviye cihazlarda diğer tuşlardan bağımsız olarak çalışabiliyor. Ayrıca Lumia 735'te ekranın sol üst çerçeve kısmında, şarj bittiğinde şarja ilk takıldığında Lumia 925'te Windows logosunun yapıp söndüğü gibi bir led yanıp sönüyor.

Bu özellik aktif edilse bile sanal navigasyon tuşu olan cihazlar ya sensör ışığı yardımıyla bu özellikten yararlanacak ki bu çok şarj yer ya da özellik bu cihazlarda kısıtlanacaktır.
 

Bay H

Üye
Az kaldı herhalde her yerden sayfalar kullanıma alındı haberleri geliyor

 

Murat Alper

Moderator
windows insider hotmail account'a tıklayınca bekletiyormu sizdede bunun gibi
 

braayn

Üye
Bir kaç sayfa önce demiştim bugün 15:00 gibi gelecek bazı modellere ,kaynak sormayın içime doğdu bundan iyi kaynak