Ve LG G3 elimde ...

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Ve LG G3 elimde ...
Arkadaşlar , akşam üzeri Kanyon avm de , dünya da ilk olarak lansmanı yapılan G3ü inceleme fırsatı buldum .
Türkiye de sayılı kişilerden biriyim sanırım bu konu da .

Cihaz 10 numara 5 yıldız arkadaşlar .
Ekran olarak , cihaz kalitesi olarak bayıldım diyebilirim .
Haziran sonu , Temmuz başı gibi piyasaya girecekmiş . G2 ye oranla , her yönüyle başarılı bir cihaz arkadaşlar ...
Bunu çok net şekilde görüyorum .

Resimler huzurunuz da ...
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: mahmut-kys, atakantan, fantasticomer ve 1 kişi daha
Hocam tekrar çekiliş derken şimdi twit attık. Direk bize o cihaz hediyeyi vermiyor mu? Yoksa hediyeler bu haftalık bitti haftaya makineyi tekrar doldurup mu verecek? Çok az daha açar mısınız?

Sizi cidden çok yordum ama
 

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Cihaz direk hediyeyi veriyor ...
G3 hediyesi bitmis . Sabah bir arkadasa cikti , satisa çıkar cikmaz evine gönderilecek dedi .

Haftaya yine ekleyeceğiz G3 dedi .
Simdi kuyturuk hediyeler var yani . Kalem , usb , cikolata , telefon kılıfı vs ...
 
Tepkiler: Microsoft Corporation

messevim

Üye
Sende her paylaşımın altına şu cekilişi soruyorsun arkadaşım yav?Hocam elde tutuluşu nasil? tek elle rahat kullanılabiliyor mu yoksa zorluyor mu?
 
Tepkiler: Microsoft Corporation
Sende her paylaşımın altına şu cekilişi soruyorsun arkadaşım yav?Hocam elde tutuluşu nasil? tek elle rahat kullanılabiliyor mu yoksa zorluyor mu?
Sormayayım mı arkadaşım? Sen nasıl cihazın teknik veya tasarımını merak ediyorsan bende oraya gideceğimden dolayı gitmeden önce giden arkadaşımızdan bilgi alıyorum bu işlerden pek anlamadığımdan dolayı. Bak cevabımı aldım gidiyorum. Hocam çok sağolun bana vakit ayırıp cevapladığınız için çok teşekkürler.
 
Tepkiler: DiaBLoS ve mehsevim

messevim

Üye

İnşallah sana guzel birsey çıkar da bu kadar sorgulamanin hakkını verirsin [/QUOTE]
 

İnşallah sana guzel birsey çıkar da bu kadar sorgulamanin hakkını verirsin
Güzel dilekleriniz için çok sağolun. Bazıları beleşçi diyecek şimdi belki ama meraktan soruyorum bende napayım. Hocama da arka arkaya sordum onu da sıktım biraz herhalde ama sağolsun cevap verdi. Sizin soruyu da merak etmiyor değilim aslında tek elle rahat kullanılıp kullanılamayacağı hakkaten güzel soru.
 
Tepkiler: mehsevim

messevim

Üye
Kardeşim işin ucunda G3 var kime versen alır telefonu beleşçilikle alakasi yok
 

xmustx

Üye
Gerçekten alacak aranıyor
 
G2 bize yeter g4 çıkana kadar çok ama çok rahat
 
Tepkiler: tatar1926
Ben daha değişik bir tasarım bekliyordum açıkcası g2 yi değiştirmeye değmez G4 Bekleyelim bakalım
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
2000 ve üzeri bekliyoruz dedi bayan ...
16 ve 32 gb için...

Bence cok yanlis yaparlar , öyle bir fiyat ile cikarirsa intihar olur dedim bayana ..,
 
Tepkiler: fantasticomer
g2 aldım memnun kalırsamam 3 seneye bunu alırım
 

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
3 sene sonra mi G3 alacaksin , anlamadim .
 
1500 e tel alıp seneye tekrar 2000 küsür paraya amiral gemisini almam, olmadı 2 sene bekleriz
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Mantikli...
G4 ü beklemek daha akilci bir kavram olabilir...
 
Tepkiler: ARİF MARAŞ