Ve DiaBLoS da Askere gidiyor ...!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Hayırdır Sezar'ım? :hmmm
 


Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Teskere X tezkere diye bir konu açacağım ama şimdi
konumdaki tartışmamıza benzer bir tartışma yaşamayalım seninle diye açmıyorum...
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Ruhsuz olunca yanlış yazıyorum hep. Ama ikisi de Türkçe değil yani, farketmiyor. :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Canım dostlarım , değerli arkadaşlarım ;

Hepinize çok ama çok teşekkür ediyorum . Allah razı olsun hepinizden . Sağolun , varolun .
Dualarınızı eksik etmeyin inşallah .

Sizleri , tüm kalbimle söylüyorum ki ; çok seviyorum . Kalbim hep sizlerle olacak .
Hepinize kolaylıklar ve başarılar diliyorum.

Perşembe gününe kadar gireceğim fırsat bulduğum ilk anlar da . Perşembe gecesi yola çıkıyorum . Cuma saat 17.00 e kadar da bölüğe teslim olacağım kısmetse .

Sevgiyle kalın .
 
haltie

haltie

Üye
kardeşim geç yazıyorum hayırlı teZkereler :ehe helal olsun ne hakkım varsa bir telefon kadar uzağız her zaman yanındayız kardeşim hayırlısı ile git hayırlısı ile gel

bol bol foto çek :D :bye::sarıl:

 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
en büyük asker bizim asker :hoba:
 
haltie

haltie

Üye
:ehe bizde gidecez moruk mause tutan bu eller silah tutacak :D
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
hayırlı teskereler alicim gidecegin yer cok guzel ve rahatır emin olabilirsin vatan namus borcunu aslanlar gibi yapıp doneceksin onur verici bir duygudur asker olmak duvalarımız hep seninle
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Tekrar tekrar teşekkürler değerli arkadaşlar . Dualarınızı eksik etmeyin . Kalbim sizlerle olacak .
Dün akşam itibariyle İstanbuldayım . Perşembe gecesi saat 24.00 de Burdur a doğru yol alacağım .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt