Calaissien
Üye
Ordinaryüs'e ve AlpeRenBuGRa arkadaşımıza çok teşekkür ederim bu konuda zaten çok dikkatliyimdir.Çok önemli bir yayın kuruluşunun bir kitabında yarı İngilizce yarı Türkçe 2. sınıflara yönelik bir kitap görmüştüm.Bunu e-posta ile TDK'ye yolladım ve bir kaç gün sonra tebrik e-postası aldım.Ayrıca bu konuda Oktay Sinanoğlu'nun kitaplarını tavsiye ederim herkese




türkçeyi bu kadar savunan biri olarak bu konuma düşmek çok kötü birşey ama çevre msn konuşmaları uzun yazmayayım derken kısaltılan kelimeler iyice hayatıma yerleşti bundan sonra daha dikkat edecem inş. konuyu açan arkadaşa teşekkürler ilgisi için bir tükçe sevdalısı olarak inşallah durumu toparlıycam 
