Uzun Saçmı ? Kısa saçmı? :)

Sponsorlu Bağlantılar

Revengeful

Emekli Yönetici
Orta uzunluğa gelince saçlar taranamaz hale geldiğinde görürüm ben seni :ehe
 


quigleyarman

quigleyarman

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kesinlikle kısa ...
Kısa saçlı halin daha karizmatik .:)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Uzun diyen çıkmadı ama sen uzun istiyorsun :ehe
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
hidbenk ne ya :d:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Az mı headbang ve mosh pit attım :yuru :rock:
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
kısa iyidir iyi
 
jackalmami

jackalmami

Üye
ne işiniz var uzun saçla ya:hmmm
şahsen bana uzun saç bile yakışsa ben yine uzatmam. Hem daha detaylı bakımı var, hem daha fazla ter hem daha fazla bunalıyor insan. Kısacası işkenceden farkı yok. Yakışsada yakışmasada her zaman her yerde kısa saç!
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Ben de uzatıyorum :D 3 ay oldu daha :(
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
tombul olduğun için kısa saç daha iyi durmuş
 

Style72

Üye
linkler ölmüş. Linkleri yenileyin lptfen
 
Haluk.

Haluk.

Üye
Uzun
 


Üst Alt