uzaktan şarz olacak artık

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
merdoo

merdoo

Üye
    Konu Sahibi
uzaktan şarz olacak artık
geçenlerde web de gezinirken ilginç bi habere rastladım artık telefonlar radyo dalgalarıyla uzktan şarz olacakmış. özellikle nokia nın geliştireceği belirtilen teknolojinin yakın olduğuna yazmıştılar. yani arkadaşlar telefonumuz artık hep yanımızda olacak ve uzaktan kendiliğinden şarz olacak(şarz olurken kapalı olması gerekiyor). ben şaşırdım nasıl oluryor die .baktım inceledim ve anlatıyodu şöyle: radyo dalgalarını enerjiye çeviren bi teknoloji olacak burada söz konusu yüksek dereceli dalgalar değil normal dalgalar olacak ve hiçbir zararı olmayacak(telf dalgaları gbi değil). sizinle paylaşmak istedim(konunun yeri doğru değilse özür dilerim):heyo:
 
  • Beğen
Tepkiler: Lord_oF_Dark


kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
ya hep boyle birşeyin hayalini düşündüm sonunda biri gerçekleştiriyor :)
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Olurmu olur hatta güneş enerjisi bile olur
 
asi3535

asi3535

Üye
olsa super olur valla
 
Zero System

Zero System

Üye
Telefonlarda dahili güneş enerjisi sistemi zaten zar. Sanırım Samsung'un bir modeliydi, telefonun arka kısmı Güneş enerjisi paneliyle kaplı.
Ama bu kablosuz şarj olayı daha farklı ve güzel. Tek kötü yanı her türlü bataryada işe yaramıyor olması.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
yaparlar yakında...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt