merdoo
Üye
uzaktan şarz olacak artık
geçenlerde web de gezinirken ilginç bi habere rastladım artık telefonlar radyo dalgalarıyla uzktan şarz olacakmış. özellikle nokia nın geliştireceği belirtilen teknolojinin yakın olduğuna yazmıştılar. yani arkadaşlar telefonumuz artık hep yanımızda olacak ve uzaktan kendiliğinden şarz olacak(şarz olurken kapalı olması gerekiyor). ben şaşırdım nasıl oluryor die .baktım inceledim ve anlatıyodu şöyle: radyo dalgalarını enerjiye çeviren bi teknoloji olacak burada söz konusu yüksek dereceli dalgalar değil normal dalgalar olacak ve hiçbir zararı olmayacak(telf dalgaları gbi değil). sizinle paylaşmak istedim(konunun yeri doğru değilse özür dilerim)


