Uygulama kaldıramıyorum Yardım Lütfen

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
serdar_gs

serdar_gs

Üye
    Konu Sahibi
Uygulama kaldıramıyorum Yardım Lütfen
Arkadaşlar iyi günler.

Sorunum kısaca Microsoft Apps 2.0 ile alakalı. İlk önce güncelleme olarak gelmişti yükleyip açılışta Lync geldiğini görünce ve kasıntı yapması sonucu silmiştim fakat OneNote vs 1-2 uygulaması kalmış tam kaldırmamışım. Dün burada office bölümünde konuyu görüp tekrar yükleyim kullanırım belki dedim. Fakat yüklemeden önce PixiEnablers 'i ve Microsoft Office uygulamalarını yüklü uygulamalardan kaldırmam gerektiği yazıyordu bende kaldırdım daha sonra indirmiş olduğum PixiEnablers ve Officeyi kurdum.

Şimdide Office uygulaması Epostayı bozdu açtığım zaman donup kalıyor. Ne eposta nede eposta ayarlarına giremiyorum. Ayrıca bazen Msj göndermiyor. Microsoft Apps kaldırıyorum ama tam olarak kalkmıyor bir uygulaması ve widgeti kalıyor PixiEnablers 'i kaldırmam gerekiyor ama oda Yüklü Uygulamalarda görünmüyor. Nokia Suiti açıp oradan baktım yüklü uygulamalara oradan görünüyor fakat oradanda kaldıramıyorum. Fp1 son sürüm güncel durumda.

Bu PixiEnablers 'i nasıl kaldırabilirim yardım arkadaşlar :vur
 


backwater

backwater

Üye
hafıza kartına kurduysan programı kartı çıkar içindekileri yedekle sonra kartı biçimlendir
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
    Konu Sahibi
Malesef telefon hafızasına kurdum (: neyse artık çok geç formatı bastım telefona tertemiz oldu şimdi flash atacağım :ehe
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
eğer telefonun hackliyse xplore ile silmek istediğin programların C:\sys\bin içerisindeki exe dosyalarını sil;)

- - - Eklendi - - -

zaten microsoft apps hiçbir işe yaramıyor. Telefonun geç açılmasını sağlıyo:(
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
    Konu Sahibi
Evet bir heves yükledik ama tamamen hüsran microsofttan ve nokiadan bunu beklemezdim :off: Sonuç olarak hard format artı flashı çektim telefon tertemiz oldu rahatladım bir daha microsoft officemi aman uzak kalsın abi..
 
_-_ceza_-_45

_-_ceza_-_45

Üye
microsoft apps in yeni sürümünde bu sorun ortadan kalktı. telefon açılışında hiç birşey çalışmıyor artık. güncellemeyi dene :) ama microsoft apps i kaldırmak için yüklü uygulamalarda Microsoft Apps die birşey var 10 mb lık. onu kaldır ilk olark snra kalanları kaldır bnde de böyle olmuştu kaldırırken.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
    Konu Sahibi
microsoft apps in yeni sürümünde bu sorun ortadan kalktı. telefon açılışında hiç birşey çalışmıyor artık. güncellemeyi dene :) ama microsoft apps i kaldırmak için yüklü uygulamalarda Microsoft Apps die birşey var 10 mb lık. onu kaldır ilk olark snra kalanları kaldır bnde de böyle olmuştu kaldırırken.
Dün Flash attım Nokia Suitte Microsoft Apps 2.01 sürümü geldi ama kurmadım Allah korusun bulaşmam bir daha :ehe

Microsoft Appsyi kaldırsanda PixiEnablers yüklü uygulamalarda görünmüyor o yüzden kaldıramıyosun ve problem düzelmiyor tam olarak kalkmıyor Office Epostayıda bozuyo + mesaj sorunu yapıyo + boşa kasıntı valla.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt