serdar_gs
Üye
Uygulama kaldıramıyorum Yardım Lütfen
Arkadaşlar iyi günler.
Sorunum kısaca Microsoft Apps 2.0 ile alakalı. İlk önce güncelleme olarak gelmişti yükleyip açılışta Lync geldiğini görünce ve kasıntı yapması sonucu silmiştim fakat OneNote vs 1-2 uygulaması kalmış tam kaldırmamışım. Dün burada office bölümünde konuyu görüp tekrar yükleyim kullanırım belki dedim. Fakat yüklemeden önce PixiEnablers 'i ve Microsoft Office uygulamalarını yüklü uygulamalardan kaldırmam gerektiği yazıyordu bende kaldırdım daha sonra indirmiş olduğum PixiEnablers ve Officeyi kurdum.
Şimdide Office uygulaması Epostayı bozdu açtığım zaman donup kalıyor. Ne eposta nede eposta ayarlarına giremiyorum. Ayrıca bazen Msj göndermiyor. Microsoft Apps kaldırıyorum ama tam olarak kalkmıyor bir uygulaması ve widgeti kalıyor PixiEnablers 'i kaldırmam gerekiyor ama oda Yüklü Uygulamalarda görünmüyor. Nokia Suiti açıp oradan baktım yüklü uygulamalara oradan görünüyor fakat oradanda kaldıramıyorum. Fp1 son sürüm güncel durumda.
Bu PixiEnablers 'i nasıl kaldırabilirim yardım arkadaşlar
Sorunum kısaca Microsoft Apps 2.0 ile alakalı. İlk önce güncelleme olarak gelmişti yükleyip açılışta Lync geldiğini görünce ve kasıntı yapması sonucu silmiştim fakat OneNote vs 1-2 uygulaması kalmış tam kaldırmamışım. Dün burada office bölümünde konuyu görüp tekrar yükleyim kullanırım belki dedim. Fakat yüklemeden önce PixiEnablers 'i ve Microsoft Office uygulamalarını yüklü uygulamalardan kaldırmam gerektiği yazıyordu bende kaldırdım daha sonra indirmiş olduğum PixiEnablers ve Officeyi kurdum.
Şimdide Office uygulaması Epostayı bozdu açtığım zaman donup kalıyor. Ne eposta nede eposta ayarlarına giremiyorum. Ayrıca bazen Msj göndermiyor. Microsoft Apps kaldırıyorum ama tam olarak kalkmıyor bir uygulaması ve widgeti kalıyor PixiEnablers 'i kaldırmam gerekiyor ama oda Yüklü Uygulamalarda görünmüyor. Nokia Suiti açıp oradan baktım yüklü uygulamalara oradan görünüyor fakat oradanda kaldıramıyorum. Fp1 son sürüm güncel durumda.
Bu PixiEnablers 'i nasıl kaldırabilirim yardım arkadaşlar



Sonuç olarak hard format artı flashı çektim telefon tertemiz oldu rahatladım bir daha microsoft officemi aman uzak kalsın abi..
ama microsoft apps i kaldırmak için yüklü uygulamalarda Microsoft Apps die birşey var 10 mb lık. onu kaldır ilk olark snra kalanları kaldır bnde de böyle olmuştu kaldırırken.