Eksik yazı yazıyor,bense tam.Biraz daha dikkat et yazı yazarkeno oturuyo bn ayakta XD

KatılıyorumALPARS™;3448528' Alıntı:
Eksik yazı yazıyor,bense tam.Biraz daha dikkat et yazı yazarken![]()

nerden biliyosun belkı ocak doğumluyum martta aldımüsttekinin ehliyeti yok beenim var![]()

nerden biliyosun belkı ocak doğumluyum martta aldım![]()

yok hacı la kasım doğumluyum oyda kullanamıyorumvarmı gerçekten adam gibi söyle![]()

