bende senin hakkındaçokta iyi şeyler düşünmüyorumm...![]()


pis zıpır senimi seni 


Kim bilir belki birgün kaynaşırsınız!!! Bu arada üstteki hakkında çok ii biri olduğunu düşünüyodumbiz manyak! 'la ii anlaşabiliriz aslında ama henüz kaynaşamadık![]()
üstteki üye hakkında henüz bişi düşünmüyorum...
aktif ve paylaşımcı bi üye olduğunu düşüniiymm hadii nesee...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


Bende senin hakkında aynı şeyleri düşünüyodum 


Her zaman benle kalsınhiç gitmesinnnnnn![]()

Her zaman benle kalsın![]()
hadi git vatan görevi beklemez 
beni orduya almazlarhadi git vatan görevi beklemez
![]()
istersen seni orduya aldırtiim
Tamam tamam ben gidiyorum vatan aşkı beklemeye gelmez... Kendinize çok ii bakın... Bu arada İyi forumlar sıkı dost olunabilecek ender insanlardan
Çok teşekkürler
