Üstteki Üye Hakkında Ne Düşünüyorsun ?

Sponsorlu Bağlantılar

manyak!

manyak!

Üye
maşallah yaa iltifatlar havada uçuşuyo:D
furkann arkadaşım hiç bi bayana bakırköylü denirmi aaa çok ayıp:ehe(haksızda diilsin ama:D)
 


kurt bey

kurt bey

Üye
Bildiğiniz bizim manyak işte ne diyim:ehe
 
manyak!

manyak!

Üye
bişi deme sen zaten:D
bütün gün paso son ses müzik dinleyen bi abimiz:D
 
canturgay

canturgay

Üye
çokta iyi şeyler düşünmüyorumm...:D
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Eskisi Gibi Aktif Olmayan Bir Üye Maynak!
 
manyak!

manyak!

Üye
manyak derslerle boğuşuyo nası aktif olsun:(
benim aktif olmamamın sebebini bile sormayan birii:D
 

*esra_r*

Üye
biz manyak! 'la ii anlaşabiliriz aslında ama henüz kaynaşamadık :ehe
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Yasminozz

Yasminozz

Üye
üstteki üye hakkında henüz bişi düşünmüyorum... :)

aktif ve paylaşımcı bi üye olduğunu düşüniiymm hadii nesee... :) :) :) :) :)
 
toprakumit

toprakumit

Üye

*esra_r*

Üye
hiç gitmesinnnnnn:P:
 
toprakumit

toprakumit

Üye
beni orduya almazlar :D hadi git vatan görevi beklemez :oke:

:D istersen seni orduya aldırtiim :D Tamam tamam ben gidiyorum vatan aşkı beklemeye gelmez... Kendinize çok ii bakın... Bu arada İyi forumlar ;) Dostça vede sevgi ile kalın ;)
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
iyi bir asker
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Güsel paylaşımlarda adı geçen bir insan, bir türk evladı :)
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
sıkı dost olunabilecek ender insanlardan
 
iremm

iremm

Üye
sesi güzel :oke:
 


Üst Alt