GÜZEL BİRİ OLDUĞUNU :islik
toprakumit Üye X-FURKAN' Alıntı: Cevaplarından Bişe Anlamıyom Genişletmek için tıkla ... Cevaplarımı Anlamaması ile ( kendin kendi elinle veriyon kozu )
X-FURKAN' Alıntı: Cevaplarından Bişe Anlamıyom Genişletmek için tıkla ... Cevaplarımı Anlamaması ile ( kendin kendi elinle veriyon kozu )
toprakumit Üye X-FURKAN' Alıntı: BENİM KİŞİLİĞİM SAÇMA ZATEN BUNDANDA BİŞE ANLAMADINIZ KESİN Genişletmek için tıkla ... Ne saçmalığı? Kişiliğinin Saçma olmadığını düşünüyorum
X-FURKAN' Alıntı: BENİM KİŞİLİĞİM SAÇMA ZATEN BUNDANDA BİŞE ANLAMADINIZ KESİN Genişletmek için tıkla ... Ne saçmalığı? Kişiliğinin Saçma olmadığını düşünüyorum
toprakumit Üye by_bilinmez' Alıntı: araştırmacı bir dost Genişletmek için tıkla ... Hem okuyucu hem takip edici hemde paylaşımlarının faydalı olduğunu düşünüyorum
by_bilinmez' Alıntı: araştırmacı bir dost Genişletmek için tıkla ... Hem okuyucu hem takip edici hemde paylaşımlarının faydalı olduğunu düşünüyorum
toprakumit Üye X-FURKAN' Alıntı: iyi biri olduğunu düşünüyom Genişletmek için tıkla ... Üstteki iidir iyi
toprakumit Üye X-FURKAN' Alıntı: SENİNDE BENİ SEVDİĞİNİ DÜŞÜNÜYOM ARKADAŞ OALRAK:d Genişletmek için tıkla ... Hepinizinde beni sevdiğinizi düşünüyorum
X-FURKAN' Alıntı: SENİNDE BENİ SEVDİĞİNİ DÜŞÜNÜYOM ARKADAŞ OALRAK:d Genişletmek için tıkla ... Hepinizinde beni sevdiğinizi düşünüyorum