Üstteki Üye Hakkında Ne Düşünüyorsun ?

Sponsorlu Bağlantılar

X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
GÜZEL BİRİ OLDUĞUNU :islik
 


toprakumit

toprakumit

Üye
Takılması ve laf atması ile :)
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
bana karışan biri olduğunu
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Araya girmesini ve kaynak yapmasını :)
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Cevaplarından Bişe Anlamıyom
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Yanlış Yazdım Cevaplarını Anlamıyom
 
kurt bey

kurt bey

Üye
garip çoğu zaman bana saçma gelen yorumlar yapan bi üye:(
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
BENİM KİŞİLİĞİM SAÇMA ZATEN BUNDANDA BİŞE ANLAMADINIZ KESİN:ehe
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
araştırmacı bir dost
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
bana söyleyecek söz bırakmadığını düşünüyorum
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
iyi biri olduğunu düşünüyom
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Seninde Iyi Olduğunu Düşünüyom
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
çok iyi şeyler düşündüğünü düşünüyorum
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
SENİNDE BENİ SEVDİĞİNİ DÜŞÜNÜYOM ARKADAŞ OALRAK:d
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
doğru düşünüyosunuz
 


Üst Alt