Üstekinin Neyine Ayar Oldun?

Sponsorlu Bağlantılar

greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
çok sert konuşmasına :)
 


Dafny

Dafny

Üye
ay ben de diyorum ne diyo ya :D 2yuzlu 5 yuzlu gibi dusundum :D
onu bazen anlayamamama :D
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
yanlış düşüncelere kapılmasına :D
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
avatarın dünya ahiret bacımdır abi dememi istemesine :)
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
aslında o mesaja dönüp bakarsa araya girdiğini anlayabileceğine
 
Dafny

Dafny

Üye
avatarımmmm :sarıl:
avatarıma ayar olmasına :angry:
 
cptalperen

cptalperen

Üye
avatarı yüzünden işlerin karışmasına :kop::kop:
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
içimden avatarı demek geliyor ama imzasına :D
 
cptalperen

cptalperen

Üye
umarım yine araya girmişimdir.
 
Dafny

Dafny

Üye
tamam benim avatarıma ayar oldu anlaşıldı :D
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
avatarı:)
 
endometozon

endometozon

Üye
nick ne
 
aRdiLê

aRdiLê

Üye
hiçbirşeyine ayar olmadım (.
 
endometozon

endometozon

Üye
aldıgı tesekkur sayısına
 
cptalperen

cptalperen

Üye
ismini büyük harfle yazmasına
 


Üst Alt