Üstekinin Neyine Ayar Oldun?

Sponsorlu Bağlantılar

cptalperen

cptalperen

Üye
UEFA & Super Cup! unutmasına!
29 SENE! unutmasına
 


greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi


merdiven altında forma basan takımı tutmasına
 
cptalperen

cptalperen

Üye
"Hizmette ileri Ücrette geri" sözünü ve anlamını bilmemesine
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
aldığım uyarının üstüne yeni uyarılar eklenip banlanmamı istemesine
 
cptalperen

cptalperen

Üye
alakaya maydonoz doğramasına
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi



fener galatasaray kıvılcımını ilk o başlatmasına
 
cptalperen

cptalperen

Üye
beni resimlerle kışkırtmasına
bu konuyu kapatalım uzar gider :ehe
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
(eklediğin ilk resim ceza sebebi bence kaldır ben şikayet etmem ama görülürse ceza yersin kendimden biliyorum:ehe)

benimle herşeye eşit şartlarda girmeyeceğini daha bilmemesine
 
cptalperen

cptalperen

Üye
(ilk resim hangisi ?)

çekilmemin sebebinin forumdaki diğer insanları rahatsız etmemek olduğunu anlamamasına
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
(atkılı resmi diyorum)

neyse kapatıyorum...


yazı rengine...
 
cptalperen

cptalperen

Üye
(uyarını ciddiye alıyorum)

sıradan yazı tipi ve rengi kullanmasına
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
benim yazı tipimi hafife alıp kendi yazı tipini kendisi yeni bulmuş gibi davranmasına
 
cptalperen

cptalperen

Üye
ettiği teşekkür sayısının 67 aldığının 127 olmasına
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
profilimi kurcalamasına
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Eski kullanıcı adına
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
online olmasına
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Avatarına
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
üstekinin hiçbişeyine ayar deyilim severim kendisini :ehe
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Eyvallah sefa bende seni severim saol. Maksat konuya muhabbet olsun. Bi ayar verseydin bari. Bana ayar olmamasına ayar oldum. :)
 


Üst Alt