Üniversite Kazandım (anestezi)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ErenMSC

Üye
Hangi üni ? :)
 


Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlı olur inşallah.

saol inş :)
Hayırlı olsun, anestezi iyidir "Anestezici" unvanı ile tanınmak, insanlar yanından geçerken " Anestezici la bu bizi bayıltıp 38 parçaya böler dalaşmayah buna" demesi de işin cool tarafı :D

aynn :ehe

tşk ederim :)
Hayırlı olsun..
tşkler :)

Yakın doğu üniversitesi
 
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
Geçen bir spinal anestezi yedim bel altı uyuştu çavuş hissediyom varya çok kötü bişey misal bacaklarım sanki benim degil başkasınin gibi alt taraf 6 saat felan felç kaldı bide bu anestezide dikkatli olmak lazım iğneyi yanlış batırınca felç kalinabilio Allah kolaylik versin tüm sağlık çalışanlarimiza zor iş :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Tr_SERGEN ve SHS
SHS

SHS

Üye
Bende geçen sene ikinci tercihte sağlıkla ilgili bi bölüme girdim çok memnunum inşallah mezun olcam bu sene, çevremde anestezi yaz diyenler vardı güzel bölüm :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Tr_SERGEN
0MG90

0MG90

Üye
Hayırlı olsun
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
    Konu Sahibi
Geçen bir spinal anestezi yedim bel altı uyuştu çavuş hissediyom varya çok kötü bişey misal bacaklarım sanki benim degil başkasınin gibi alt taraf 6 saat felan felç kaldı bide bu anestezide dikkatli olmak lazım iğneyi yanlış batırınca felç kalinabilio Allah kolaylik versin tüm sağlık çalışanlarimiza zor iş :)

yok abi 3 kez adam öldürme hakkım var :D
Bende geçen sene ikinci tercihte sağlıkla ilgili bi bölüme girdim çok memnunum inşallah mezun olcam bu sene, çevremde anestezi yaz diyenler vardı güzel bölüm :)
saol
hayırlısı olur senin içinde inş :)

tşk ederim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
[emoji16]
 

ErenMSC

Üye
Kıbrısta tanıdıkların varmı ?
 
gungfu155110

gungfu155110

Üye
Anaztezi en sevdiğim bölüm ... Kaçırıp üzerlerinde oynamak filmden çok enkilendiydim :-D
 
Tuna-TR

Tuna-TR

Üye
KYK değil dimi
 
gungfu155110

gungfu155110

Üye
Anaztezi ve kadavra izle yap :-D
 
Tuna-TR

Tuna-TR

Üye
KYK'da kalma da nerede kalırsan kal.
 
The SLayeR

The SLayeR

Üye
Odaları çok dar ve bir odada 4-6-8 kişi yaşıyor
sanmam kardesim bende universiteden bu sene mzun oldum kyk da kaldim hep 5 yildizli otel gbiydi 3 kisi kaliyoduk bazalr mini buzdolabi bnyo tuvalet hepsi odamizda mevcuttu tabi yurdada bakmak lazim cok eski kyk ysa dedgin gbidir yeni nesil yurtlar 5 yildizli gbi yapiyolar valla
 
Son düzenleme:
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
    Konu Sahibi
benim yurtta odamda benle beraber toplam 4 kişi kalacakmış
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt