Dur daha yeni açıklandı.KYK'ya başvuran var mı? Ben bulamadım da.![]()
Sakin ol. 
Benim bir tanıdığım var bu sene 3. Sınıfselçuk teknoloji fak. elektrik elektronik mühendisliği geldi. varmı selçukta elektrik elektronik okuyan?

Hayırlı olsun dostumselçuk teknoloji fak. elektrik elektronik mühendisliği geldi. varmı selçukta elektrik elektronik okuyan?
Selçuk işletme okuyorum bende 3. senem bence şimdiden sıkılmaya hazırlan malesef Konyada yapacağın pek birşey yok birde erkek için yurt problemi oluyor devlet yurdu olmazsa özel yurt pek yok ikinci senende kesin eve çıkarsın
Eğer sormak istediğin birşey varsa mesaj atabilirsin 
Bende bulmaya başladım. :d İki kız bir erkek buldum. Erkek olan yaşlı.Şimdiden sınıf arkadaşlarımı bulmaya başladım. Face grupları donanım haberden filan. Tanışalımda üniversite başlayınca yabancılık çekmeyelim.![]()
Kızlar da tipim değil. 
saolasın kardeşim. ben konyada oturuyorum zaten yurt derdim yok. bosnanın ordaki pazar yerinde kokoreççiler yeter eğlenmeyeHayırlı olsun dostumSelçuk işletme okuyorum bende 3. senem bence şimdiden sıkılmaya hazırlan malesef Konyada yapacağın pek birşey yok birde erkek için yurt problemi oluyor devlet yurdu olmazsa özel yurt pek yok ikinci senende kesin eve çıkarsın
Eğer sormak istediğin birşey varsa mesaj atabilirsin
![]()

Oooo Konyada oturuyorsan problem yoksaolasın kardeşim. ben konyada oturuyorum zaten yurt derdim yok. bosnanın ordaki pazar yerinde kokoreççiler yeter eğlenmeye![]()
sonbaharda ilkbaharda güzel olsada kışın malesef eğlenemiyorsun orda dostum :-Dbizde ders çalışırız o zamanOooo Konyada oturuyorsan problem yoksonbaharda ilkbaharda güzel olsada kışın malesef eğlenemiyorsun orda dostum :-D

