Ücretsiz internet kullanıyorum 2 aydır

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Orhan_1990

Orhan_1990

Üye
    Konu Sahibi
maxicep orhan_1990
 
degerli43

degerli43

Üye
Birgün öyle bir giderki bakiyeyi sıfırlar hatta eksiye iner fazla ümitlenme:islik
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
öle bi giderki sen bile anlayamazsın valla
 
imece iletişim

imece iletişim

Üye
:bilmem:yorum yok cünkü bilgim yok fikrimde yok:box
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
evet sonradan merak etmeyin acısını çıkarıyorlar :oke:
gayet iyi biliyorum
 
M3L!H

M3L!H

Üye
Bence o bedava değildir.Çünkü inmiyor inmiyor.Sonra bir iniyor sıfırlıyor.Çünkü bendede sürekli oluyor...:D
 
lionn38

lionn38

Üye
Gider gider iyi gider. Sonra ya hattı değiştirirsin yada bayıla bayıla alırsın kontorü
 
C01aY

C01aY

Üye
Benim bi fikrim var
Eğer fazla kullandıysan interneti kontör yüklediysende düşecek, o zaman sonuna kadar sömürmeye devam et derim:pro:
 
anilakarsu93

anilakarsu93

Üye
Bence saçma bir mantık... Vodafone önce kullandırıp sonra ne kadar aldığı belli olmasın diye bir anda mı alıyor? Müşteriye yapılan bir terbiyesizlik bence... :nono:
 
C01aY

C01aY

Üye
Bir bakıma öyle oluyor bazen
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Arkadaş vadafone böyle internet ücretini hemen almıyor 2-3 saat sonra alıyor böylece 1 kontorün olsa bile 2 saat kesintisiz internete girebilirsin. Bende oldu yaklaşık 20 gün internete girdim kontör gitmedi ondan sonra gelen mesajda GPRS kullanımınızdan oluşan -145 kontör ilk yüklemenizden düşecektir. Diye bir mesaj geldi bende bu kontöru verecek yerde hattımı iptal etme kararı aldım. Umarım doğru karar vermişimdir.
 
anilakarsu93

anilakarsu93

Üye
O zaman şöyle bişi sorucam... Mesela1 kontörün varken 1 yıl girdin... 1750 kontör borçlsunuz dedi... Hattı iptal ettirdin.. Vodafone 1750 kontör zarara mı giriyo??
 
Mayk29

Mayk29

Üye
Benimde ilk günler gitmiyordu ama daha sonra 370 kontor borclandim kontorda yüklemedim hattım 3-5 gün sonra tamamen kapanacak sakın bu tür oyunlara gelmeyin

antivodafone

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaslar görüyorum ki herkes bi kazık yemis vodafondan nasılda milleti keriz yerine koyuyorlar simdi bi müsteri hizmetlerini ara onlar haklı cıkacaktır yüzde yüz
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
eger hat vodefonsa eksıye ıner bır ure sonra
 
seaghost

seaghost

Üye
ewet benım basımada geldı tabı o zamanlar hatlar cok pahalı oldugu ıcın hattımı atamamıstım gıttım 250 kontor yukledım ve bana 10 kontor kaldı:((( cok zoruma gıtmıstı 8 yıl once
 
yalovahayat

yalovahayat

Üye
eğer ödemek istemiyosan girmiceksin gprs'e bende düştüm o hataya bile bile lades oldum ama sonuçta kullanıyosun interneti sonradan şok geçirmene gerek yok vodafone mvs değil ki bu gprs :D:oke:
 
Orhan_1990

Orhan_1990

Üye
    Konu Sahibi
Hattım 0 kontör olsada internete giriyo. ilk başlarda gidiyodu ama zamanla gitmemeye başladı halada kullanıyorum kontör yüklesemde gitmiyo...
zaten ben hep hattıma parça kôntör yükletiyom
şimdilik sömüre sömüre kullanıyorum ilerde giderse başka (msn:[email protected]) herkeze selam
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Admin
-145 Mi İyi Etmişssin:)
 

tefon

Üye
Bence saçma bir mantık... Vodafone önce kullandırıp sonra ne kadar aldığı belli olmasın diye bir anda mı alıyor? Müşteriye yapılan bir terbiyesizlik bence... :nono:
terbiyesizliğin bi örneği daha : dün 250 kontör yükledim ve mesaj geldi bana HERYONE 250SMS KAZANDINIZ DİYE.

alalaala şaşırdım. heryöne uygulaması kalkmıştı. mesajı üst üste 3,4 kere okudum. denemek için 2-3 mesaj attım kontör düşmedi derken herkese tebrik mesajı yazdım, rehberi komple seçtim ve gönder dedim.

bilin bakalım ne oldu?

124 kontörüm gitti.
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
inşallah sonradan acısı çıkmaz:(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt