Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ne yazıkki orjinal mp3player çalışlmıyor.
ama başka bir mp3player kurabilirsin.
infazcı-konan
Üye
Konu Sahibi
roce' Alıntı:
Ben anlatıyım. Programı kuruyosun bi restart at düzgün çalışması için. Sonra programın içine gir we ayarlar bölümünden istediğin ayarları yap(hangi tuşla çalışacağını,kayıt formatı vs.). We proyu aktif değil hale getir. Programdan çık. İstediğin bi modda koyduğun kısayol tuşuna basılı tut we kayıta başlıycaktır. Yine basılı tuttuğunda kayıt sonlanıcaktır. İşlem bu kadar. Saygılarla...
Arama esnasında programın açık olması lazım. Aramanın istediğin yerinde seçtiğin kısayol tuşuna basarak kayıta başlar tekrar bastığında kayıtı durdurur...
infazcı-konan
Üye
Konu Sahibi
yani konuşurken 1 tuşa basacağız ha öyle değilmi????
roce
Üye
Efet aynen öle...
kem_kar
Üye
infazcı' Alıntı:
yani konuşurken 1 tuşa basacağız ha öyle değilmi????