Türkiye Nokia’yı Çok Seviyor !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];5597061' Alıntı:


opera mini yok maalesef

Nasıl yok ya bizim arkadaşın telefonu N9 ilk geldiğinde bizim WiFi'ye bağlanıp opera yükledik biz :allalla:
 


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];5597123' Alıntı:

opera mobile labs browser var ama symbiandaki opera mini olanı yok

Anladım peki Opera mobil kasıyor mu ? Bende havale geçiriyor da ondan dedim.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Anladım.En iyisi Original Browser o zaman.
 
Türe

Türe

Üye
bence symbian geri filan kalmamış. oyun ve uygulama desteği yok sadece. yoksa oldukça optimize ve hızlı bir sistem. ama ne yazık ki kendi haline terkedildi. benim işimi fazlasıyla görüyor ve oldukçada memnunum.

O yüzden bendeniz emektar Symbian'a devam :cool

Altyapısından dolayı zaten max. kullanılabilecek donanımı sınırlıydı abi öyle olmasaydı devam ederdi bence :)
 

jetpackjoyride

Üye
symbian düsük donanim sistemi 10ghz 20 cekirdek koy yine bisey degismez
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
nokia yıllardır güvenilir marka olduğundan en çok sevilen marka olmuştur
 
gkcll

gkcll

Üye
symbianı 2006 lı yıllarda bile çok seviyorduk kimse oyun uygulama multitasking ne bilmezken nokia symbian bunu bize yaşattı dahası da var biliyor zaten
gelde sevme bize hep ilkeleri yaşatan firma nokia 2005 te n72 almıştım o kadar heyecanlı ve mutluydumki bir telefon da ne marifet ler varmış onu görmüştüm s60v2 den sonra çok gelişti belle oldu ama herkes düşman oldu
n73 le ilk tanışmam yine o yılda idi amlatılmaz yaşanır nokia yı sevmeyen ölsün :)
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Bende 5800 yeni telefon alacağım ama asla satmayacağım. Nokia'nın kutsal hediyesi bu.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt