Faturasız Turkcell'e Geri Gelene 1gb 14,90

Sponsorlu Bağlantılar

HasimSahin

HasimSahin

Üye
    Konu Sahibi
Turkcell'e Geri Gelene 1gb 14,90
Selam arkadaslar aveada 19 TL ye yikilan paket kullaniyordum. Heryone 500dk 5000 sms 1gb.

Turkcelle geri gelenlere 6 ay boyunca sinirsiz 1gb internet 14,90 tl. 1gb sonunda 96 kbps ye dusuruluyor. Sizce bu hizla devam etmeye degermi? yani 96 kbps hiz sizce nasil.
 


Mobil Prof

Mobil Prof

Üye
telefon ios ve android değilse süper
 
oznkrts

oznkrts

Üye
Selam arkadaslar aveada 19 TL ye yikilan paket kullaniyordum. Heryone 500dk 5000 sms 1gb.

Turkcelle geri gelenlere 6 ay boyunca sinirsiz 1gb internet 14,90 tl. 1gb sonunda 96 kbps ye dusuruluyor. Sizce bu hizla devam etmeye degermi? yani 96 kbps hiz sizce nasil.


İyide o zamanda konuşmayla msja ek para vermen gerekicek bence hiç bulaşma :P bide 6 ay sonra fiyatı ne olucak ?
 
HasimSahin

HasimSahin

Üye
    Konu Sahibi
bilmiyorum ben 6 ay kullanir avea tada vodafona gecerim. 96 kbps hiz kotumdsur ki.
 
oznkrts

oznkrts

Üye
bilmiyorum ben 6 ay kullanir avea tada vodafona gecerim. 96 kbps hiz kotumdsur ki.


Bence hiç bulaşma arayıpta bulunamayan bi paket kullanıyosun şuan 2 mizin paketi arasında bi fark yok ama ben 28 tl veriyorum sen 19 degerini bil yani :D
 
marist

marist

Üye
Şuan bulunduğun paket güzel ama avea kaliteside iyi değil.
 
oznkrts

oznkrts

Üye
Şuan bulunduğun paket güzel ama avea kaliteside iyi değil.


Bunu çok sık duyuyorum ama bende bi sorun yok istanbulda yaşıyorum çekim gücünde bi sorunla karşılaşmadım internet hızımda 10 ile 22 mbs ile değişiyo kaliteden kastın ne anlamadım :)
 
marist

marist

Üye
Bunu çok sık duyuyorum ama bende bi sorun yok istanbulda yaşıyorum çekim gücünde bi sorunla karşılaşmadım internet hızımda 10 ile 22 mbs ile değişiyo kaliteden kastın ne anlamadım :)
Yani iyi çekiyorsa , internetin hızlıysa kısaca sorun yaşamıyorsan bulunduğun tarife gayet iyi. Turkcelle gelsen sadece Net paketi 14 tl.
 
oznkrts

oznkrts

Üye
Yani iyi çekiyorsa , internetin hızlıysa kısaca sorun yaşamıyorsan bulunduğun tarife gayet iyi. Turkcelle gelsen sadece Net paketi 14 tl.


Meselede bu zaten milletde bi marka takıntısı var turkcellde adam akıllı bi öğrenci paketi vardı da bizmi almadık bulunduğun bölgede en avantajlısı hangisiyse ona geçcen ama turkcell gerçekten pahalı bi operatör
 
marist

marist

Üye
Meselede bu zaten milletde bi marka takıntısı var turkcellde adam akıllı bi öğrenci paketi vardı da bizmi almadık bulunduğun bölgede en avantajlısı hangisiyse ona geçcen ama turkcell gerçekten pahalı bi operatör
Evet pahalı ama kaliteside iyi. Kaç senedir doğru dürüst bir paket yapmadılar ki yılda bir , bir tane yapıyorlar sonra onunda içine ediyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: phasan ve oznkrts
oznkrts

oznkrts

Üye
Evet pahalı ama kaliteside iyi. Kaç senedir doğru dürüst bir paket yapmadılar ki yılda bir , bir tane yapıyorlar sonra onunda içine ediyorlar.

Eskiden yarım saati 3 kontör kampanyası vardı bi onu beğenirdim :P
 
phasan

phasan

Üye
Türkcell pahalı bıraz
 
zangoo

zangoo

Üye
ben bu fiyata 2Gb kullanıyorum Avea'da ve 21Mbit hızda... 2Gb'tan sonrası 2Mbit ve sınırsız...
 
zangoo

zangoo

Üye
faturalı hat S.E.Ç. tarifesi
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Türkcell, abonelerine bolca öpücük dağıtıyor.

Abone>:op:<Türkcell
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede ve narnia16


Üst Alt