atilla54
Üye
Turkcellden Doğum Günü Hediyesi 50 Kontör
Arkadaşlar Turkcellde Doğum Gününde Müşteri Hizmetlerini Arayana Tam 50 kontor Her Yöne Hediye veya 50 Kontorlük Nar Veriyolar 2 Paket Varmış Sistem Otomatik Birini Veriyomuş.Bugün 1 Ocak Babamın Doğum Günüydü Aradım Bizzat Ben Kendim ( yaş17 ) Dedim Turkcellin Doğum Gününe Özel Hediyesi Varmış Dedim Onlarda Evet 50 Kontor Veriyoruz Dediler.Sonra İşlemi Gerçekleştirdi 48 Saat İçinde Yüklencek Dedi.
Turkcell Müşteri Hizmetleri 444 0532
Mutlaka Sizede Tavsiye Ederim Arkadaşlar Daha Kontor Gelmedi , Yaklaşık 1 saat önce Aradım.48 saat İçinde Gelcek ,Gelince Mutlaka Sizlerle Paylaşcam Arkadaşlar.
Önemli Bir Not : Arkadaşlar ben kendi hattımdan aradım Kontorü verdiler.annemin hattıda babamın adına kayıtlı ondanda aradım dediler Hat sahibi onaylaması gerekiyo dediler
çok şaşırdım
Ama yinede Şansınızı deneyin Olmassa Hat sahibi Arasın
AYNI KONU DAHA ÖNCE PAYLAŞILDIYSA ÖZÜR DİLERİM SAYGILARLA
__________________________________________________________
ARKADAŞLAR KONTORUM GELDİ SAAT 22.00 GİBİ ARAMIŞTIM SAAT GECE 00.30 GİBİ 50 KONTORÜ GÖNDERDİLER ÜSTELİK NORMAL KONTOR OLARAK.ANNEMİN HATTINADA YAPMIŞTIK ONADA GELDİ
BU ARADA DÜN YILBAŞI OLMASIYLA KONTOR VERİLMESİ ARASINDA Bİ İLİŞKİ YOK :d BABAMIN DOGÜM GÜNÜ YILBAŞINA GELMİŞ TESADÜF
YANİ ÖZEL GÜNLERDE (BAYRAMDA) FELAN SANIRSAM VERMİYOLAR HAT SAHİBİNİ DOĞUM GÜNÜNDE VERİYOLAR
AMA VERİRLERSE MUTLAKA PAYLAŞCAM
SİZLERLE SAYGILARLA
Turkcell Müşteri Hizmetleri 444 0532
Mutlaka Sizede Tavsiye Ederim Arkadaşlar Daha Kontor Gelmedi , Yaklaşık 1 saat önce Aradım.48 saat İçinde Gelcek ,Gelince Mutlaka Sizlerle Paylaşcam Arkadaşlar.
Önemli Bir Not : Arkadaşlar ben kendi hattımdan aradım Kontorü verdiler.annemin hattıda babamın adına kayıtlı ondanda aradım dediler Hat sahibi onaylaması gerekiyo dediler
çok şaşırdım
Ama yinede Şansınızı deneyin Olmassa Hat sahibi Arasın
AYNI KONU DAHA ÖNCE PAYLAŞILDIYSA ÖZÜR DİLERİM SAYGILARLA
__________________________________________________________
ARKADAŞLAR KONTORUM GELDİ SAAT 22.00 GİBİ ARAMIŞTIM SAAT GECE 00.30 GİBİ 50 KONTORÜ GÖNDERDİLER ÜSTELİK NORMAL KONTOR OLARAK.ANNEMİN HATTINADA YAPMIŞTIK ONADA GELDİ

BU ARADA DÜN YILBAŞI OLMASIYLA KONTOR VERİLMESİ ARASINDA Bİ İLİŞKİ YOK :d BABAMIN DOGÜM GÜNÜ YILBAŞINA GELMİŞ TESADÜF
YANİ ÖZEL GÜNLERDE (BAYRAMDA) FELAN SANIRSAM VERMİYOLAR HAT SAHİBİNİ DOĞUM GÜNÜNDE VERİYOLAR
AMA VERİRLERSE MUTLAKA PAYLAŞCAM
SİZLERLE SAYGILARLA
(doğum günü ekimde)



