turkcell den her türlü şikayetçiyim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
turkcell den her türlü şikayetçiyim
turkcell evet kalite konusunda en önde giden operatör vodafone aveanın çekmediği yerlerde dahi turkcell çekim kuvveti çok yüksek olan bu operatör bu yüksek kalite fırsatından insanları gerçekten soyuyo vodafone turkcell avea+bimcel tüm gelişmelerini sıkça takip eden birisi olarak görüşleri mi bildirmek isterim vodafone ve avea sürekli güncel durumda yeni yeni kampanyalar düzenlerken turkcell olduğu yerde sayıklıyo açmış olduğu bir kaç kampanyaya ücret eklemekle meşgul çevremdeki insanların %80 ni bu kazık operatörü beslediği için mecburiyetten bende turkcel kullanıyorum + vodafone kullanıyorum araştırmalarıma göre vodafone de şebeke içi arama gibi her yönü aramak çok uygun fiyatlara düşmüş şimdi düşünüyorum turkcelli tamamen iptal mi etsem bu konuda sizin görüşleriniz nelerdir farklı bir düşünce olabilir düşüncesi ile bunu sizlerle paylaşıp tartışmak istedim düşüncelerinize saygı beraberinde teşekkür eder iyi forumlar dilerim
 


marist

marist

Üye
Aynen öyle ama çevremizdekiLerin çoğununun turkcell kullanması, çekim gücünün yüksek olması ve ilk olup eskiden kullandığımiz için vazgeçemiyoruz.
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
15097

15097

Üye
aslında vodafone'un da turkcell'den aşağı kalır bir yanı.adamlar (vodafone) dünya devi.istese turkcell'i geçer herhalde :bilmm
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Arkadaşlar her şirketin bir stratejisi olmak zorunda Vodafone dünya devi fakat Türkiye de bu işlemedi Vodafone'nin gittiği diğer ülkelere bakarsanız gittiği her ülkede yıl sonunda zirveye oturan bir operatör olmuştur ama bu Türkiye'de olmadı. Kaç yıl geçti Turkcell'i geçemedi. Peki ilerleyen zamanlarda Turkcell'i geçecek mi ? Sanmam. Çünkü Pazar paylarında Vodafone iki tarafada oynuyor. Turkcell Kalite sağlarım ama aynı oranda paranıda alırım durumunda Avea ise çekim kuvvetiyle orantılı olarak sürekli ucuz fiyat sunuyor. Bu şekilde iki uç pazar payı bolünmüştü ama Vodafone'da bir yerden girmeliydi Kalite+yüksek ücret deseydi zaten Turkcell bunu sağlıyor ve bu kriterleri arayan müşteri memnun o zaman başarısız olacaktı ama dünyada bu kadar ün yapmış bir operatör kalitesizliğe de oynayamazdı bu sefer iki tarafada oynayan ortada kalan operatör oldu. Kalite pahalı olmak zorunda değil diyerek hem kaliteye önem verdiğini hemde ucuz olduğunu lanse etti. Ama tabiki hayal dünyasında olmaya gerek yok adil bir karşılaştırma yapmak gerekilirse

Turkcell - Kalite - Pahalı
Vodafone - Orta derecede kalite - Orta derece fiyat
Avea - Düşük kalite - düşük fiyat

Ayrıca bir kaç ayrıntıya deyinirsek Vodafone 'nin en kötü olduğu yer Müşteri Hizmetleridir. Oraya bir kez işiniz düşerse yandınız. İşte o zor durumdayken çoğu kişi paraya kıysaydım Turkcell olsaydım paramla rezil olmasaydım diyor. Ve Vodafone diğer operatörlere göre geceleri çok fazla çalışma yapıyor abartmak gibi olmasın ama çoğu gece bir paket sorgulamaya kalkıldığında Şuan sistem bakımda gibisinden cevaplar geliyor. Diğer bir kötü durum Vodafone Self Servis (Online işlemler) tam bir hayal kırıklığıdır rezalettir. Data paketim olmasına rağmen görüntülenmiyor ve bir çok saçma sorunları oluyor. O yüzden Vodafone kaliteli demek yanlış kaliteli sayılır denebilir.

Biraz ayrıntı olacak ama Vodafone ne yazık ki farklı şehirlerde farklı baz istasyonları (Marka olarak) kullanıyor ve benim kanaatim farklı baz istasyonu markaları kullanması istikrarı çok düşürüyor.
 
furkan5800

furkan5800

Üye
S.c.k.N abi en iyisi gitce hindistana airtel kullancan ve globe anlamışsındır her hal :)
 
asigsasi

asigsasi

Üye
S.c.k.N aynen katiliyorum sana bende 11 senedir aynı numaramla hala turkcell kullanıyorum
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
S.c.k.N arkadaşım öncelikle emeğine sağlık diyorum ve herseyden önce bir üye olarak bu bölüme senin gibi bir moderatör çok yakışıyor :oke:

son olarak son paragrafta dediğin gibi vodafone gerçekten farklı şehirlerde farklı baz istasyonu kuruyor hatta aynı şehirde -mesela burada- farklı bölgelerde farklı baz istasyonu görmek çok mümkün. bu da gerçekten istikrarı düşürüyor :oke:
acaba vodafone başlarda kalite dedi baktı astarı kılıfından pahalıya geliyor o da çok hızlı bir alt yapı geliştirmesini bu kalitesiz istasyonlara borçlu diye kendime sormadan duramiyorum :)
 
ia.phlvn

ia.phlvn

Üye
S.c.k.N :oke:
 
larten123

larten123

Üye
güldürme beni ya bizim memlekettw turkcell çekmiyor vodafone turkcell gibi kazık bir operator yok suan yayladan vodafonla giriyorum :oke:
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
S.c.k.N arkadaşım öncelikle emeğine sağlık diyorum ve herseyden önce bir üye olarak bu bölüme senin gibi bir moderatör çok yakışıyor :oke:

son olarak son paragrafta dediğin gibi vodafone gerçekten farklı şehirlerde farklı baz istasyonu kuruyor hatta aynı şehirde -mesela burada- farklı bölgelerde farklı baz istasyonu görmek çok mümkün. bu da gerçekten istikrarı düşürüyor :oke:
acaba vodafone başlarda kalite dedi baktı astarı kılıfından pahalıya geliyor o da çok hızlı bir alt yapı geliştirmesini bu kalitesiz istasyonlara borçlu diye kendime sormadan duramiyorum :)

Teşekkür ederim dostum iyi dileklerin için ayrıca dediklerine bende katılıyorum :)

Diğer arkadaşlara da yorumlarından dolayı teşekkür ederim.
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşımız doğru açıklamış 3 operatörü yanlız vodafone avea imkanı daha fazla tünele girecek değiliz yeryüzünde tüm operatörler rahatlıkla çekiyor baz istasyonlarına uzak yada sinyal alamayan bölgeler ise turkcell diğer adı ile kazık operatörü kullanmalı :)
 
phasan

phasan

Üye
kütahya tavşanlı ilçesinde merkezden 10 km uzaklas hiç hat çekmiyor
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
korku kapanı ormanı o zaman orası :) :) :kop2:
 
phasan

phasan

Üye
biz aylecek kısın kütahya tavsanlı karapelit köyüne giderken yolda kaldık bi vodafone tek tük çekti
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt