Türe Geri Döndü !!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

doctorrr

Üye
hoşgeldin elektrikler kesildi kutlayamadım
 

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Hoşbulduk , geçmiş olsun
 
Tepkiler: doctorrr

klongs

Üye
hoşgeldin hayret telefonun değişmemiş
 

Türe

Üye
    Konu Sahibi

ben şahsen s3 yada one x le bekliyordum seni

Hacı valla One X alacaktım ama babam ben HTC'ye para vermem dedi Sonra 4s ' e karar vermiştim , sonra bizim Turhan'la buluştum S3'ü elime aldım inceledim cihaz çok hoşuma gitti tamam s3 dedim sonra karşılaştırmalar yorumlar okurken i izlerken S3'ün elime büyük geleceğini ve ergonomik olmayacağını düşündüğüm için 4s e karar verdim Hoh baya uzun oldu bea
 
Tepkiler: doctorrr

doctorrr

Üye
s3 de kayık gibi harbide hetece yi geç 4s iyiymiş şimdidden hayırlı olsun dikkat et ha kayıp düşmesin elinden o yalnız 5 i bekleyeydin sonra tribe girme
 

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Tepkiler: doctorrr

doctorrr

Üye


Olur arada öyle Hoşbulduk


- - - Eklendi - - -



Yok ya 4s 2 sene götürsün bana yeter sonra ünv. giderken en iyisini alacam o da 4 yıl yetsin sonra bakarız hacım
la bana yeter dediğin zaten şu an piyasadaki en iyi cihaz
 

Türe

Üye
    Konu Sahibi

iyi bizim can da n9 alacaktı 2. el, güvendiğin biriyse sıkıntı yok usta tuvalete düşürüp temizletip satanlar var


Iyy Temiz olacak ya da Aile dostu yurtdışına giderse ordan sıfırını getirmesini rica edeceğiz
 
Tepkiler: doctorrr
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...