OttomaN TigeR
Üye
Tekrar Hoşgeldin Süleyman
hayırlı olsun tekrar hoşgeldin
hoşgeldin kardeşim
hoşgeldin hayret telefonun değişmemiş
ben şahsen s3 yada one x le bekliyordum seni
hoşbuldukAbi bu telefon muhabbeti sardı sizi ha Yakında değişecek nazar değdirdiniz yine
ben şahsen s3 yada one x le bekliyordum seni
Hoşgelin Kanuni.
s3 de kayık gibi harbide hetece yi geç 4s iyiymiş şimdidden hayırlı olsun
Hacı valla One X alacaktım ama babam ben HTC'ye para vermem dediSonra 4s ' e karar vermiştim , sonra bizim Turhan'la buluştum S3'ü elime aldım inceledim cihaz çok hoşuma gitti tamam s3 dedim sonra karşılaştırmalar yorumlar okurken i izlerken S3'ün elime büyük geleceğini ve ergonomik olmayacağını düşündüğüm için 4s e karar verdim Hoh baya uzun oldu bea
arada atışsakta hoşgeldin
s3 de kayık gibi harbide hetece yi geç 4s iyiymiş şimdidden hayırlı olsundikkat et ha kayıp düşmesin elinden o yalnız 5 i bekleyeydin sonra tribe girme
la bana yeter dediğin zaten şu an piyasadaki en iyi cihaz
Olur arada öyleHoşbulduk
- - - Eklendi - - -
Yok ya 4s 2 sene götürsün bana yeter sonra ünv. giderken en iyisini alacam o da 4 yıl yetsin sonra bakarız hacım
la bana yeter dediğin zaten şu an piyasadaki en iyi cihaz
Hoşgeldin
iyi bizim can da n9 alacaktı 2. el, güvendiğin biriyse sıkıntı yok usta tuvalete düşürüp temizletip satanlar var
2. el olacak büyük ihtimalBeni biliyon hacı telefon hastasıyım
iyi bizim can da n9 alacaktı 2. el, güvendiğin biriyse sıkıntı yok usta tuvalete düşürüp temizletip satanlar var
iyiymiş valla bende bulsam öyle abanacamda
IyyTemiz olacak ya da Aile dostu yurtdışına giderse ordan sıfırını getirmesini rica edeceğiz
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?