Tüm Sony Ericsson Modelleri Resimleriyle

Sponsorlu Bağlantılar

gknky

gknky

Üye
saol bilader
ama nokia dan şaşmam!
 


teknode

Üye
S.E Modelleri (Güncel)

Tüm s.e modelleri.bilginize...[]


SonyEricsson modelleri


P990 (2 megapiksel CMOS)
P910
P900
P800
W900 (2 megapiksel CMOS)
W810 (2 megapiksel CMOS)
W800 (2 megapiksel CMOS)
K750 (2 megapiksel CCD - CMOS)
D750 (2 megapiksel CMOS)
Z800 (1.3 megapiksel CMOS)
W600 (1.3 megapiksel CMOS)
W550 (1.3 megapiksel CMOS)
S700 (1.3 megapiksel CCD)
S710a (1.3 megapiksel CCD)
K608 (1.3 megapiksel CMOS)
K600 (1.3 megapiksel CMOS)
Z1010
K700
Z520
K508
K500
K300
Z500
T630
Z600
T610
J300
Z700
T606
T608
Z300
Z200
J230
J220
J210
J200
T290
T230
T226
T310
T300
T68i
T206
T200
T105
T100
T600
T62u
T61c
T61LX
T61d / T61DS
T61G




FOR NTT DOCOMO
SO902i (3 megapiksel CMOS)
SO506ic (1.3 megapiksel CCD)
RADİDEN
SO505is (1.3 megapiksel CCD)
SO505i (1.3 megapiksel CCD)
PREMİNİ-2S (1.3 megapiksel CCD)
PREMİNİ 2 (1.3 megapiksel CCD)
PREMİNİ S
PREMİNİ
SO504i
SO212i
SO211i




FOR AU BY KDDI

W31s (2 megapiksel CMOS)
W41s (1.3 megapiksel CMOS)
A5404s (1.3 megapiksel CCD)
W32s (1.3 megapiksel CMOS)
W21s (1.3 megapiksel CCD)
A1404-S2
A1404s
A1402-S2
A1402S
A1301s
A5402s
A3014s
A1101s
C1002s

FOR VODAFONE

V800 (1.3 megapiksel CMOS)
V600 (1.3 megapiksel CMOS)
 

®BiGDeViL®

Kapalı Hesap
k700 ve t630 fiyaskoları
satamadım şu k700 ü ya elimde patladı valla
 

RockFord Fosgate

Üye
cok az werıyolar dımı????se nın dezavantajlarından bırıde bu!
 

®BiGDeViL®

Kapalı Hesap
verseler satçamda alan yok 100-200 ne verirlerse vercem ama adamlar nokia çalışıyoruz sadece diolar
 
Dark saga

Dark saga

Üye
<div class='quotetop'>(®BiGDeViL® &#064; Feb 4 2006, 07&#58;53 PM) [post=271587]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
verseler satçamda alan yok 100-200 ne verirlerse vercem ama adamlar nokia çalışıyoruz sadece diolar
[/b][/quote]
sakaryada 200-250 ytl weriolar dün sordum
 

seckinkoybasi

Üye
teşekkürler..
 

®BiGDeViL®

Kapalı Hesap
arkadaşlar yeri değil ama see k700 bataryalar ne kadar acaba?
ben urfanın bir köyündeim ve dışarısıyla bağlantım yok malum yardım pls...
 

Vassili

Üye
ellerine sağlık ama bazı telefonlar açılmadı ;;(

sony ericssonda hep 2Megapixel Çıkarıyor.
 
Exalans

Exalans

Üye
emeğine sağlık teşekkür ediyorum
 

tanerseylan

Üye
selam arkadaşlar p800 programlarını nerde bulabilirim
 

hakanfindik3000

Üye
arkadaşlar hayrına bana j300 telefonuma nasıl oyun yükleyebilirim bana biri solesin.....
 

hakanfindik3000

Üye
hiç bi farkı yok sadece verssion farklı o kadar
 

şarbon

Üye
w700i yi göremedim
 
chadashh

chadashh

Üye
w810i ;)
 

mosmankoc

Üye
pardon benim telerfon v630i o neden yok
 

youngprogrammer

Üye
çok güzel ama benim bi başka güzel tasarım olarak yani W810:p
 
noloveonlygame

noloveonlygame

Üye
m600 ve p1 yok listede?
 
edge_mexsijo

edge_mexsijo

Üye
Aradasım Gercekten Gusel Bı Emek Olmus Elıne Saglık.:)
 

simsekemal

Üye
arkadaslar ben 3 aydır se k550 i kullanıyorum ama kımseye tavsıye etmem ;) aklınızda olsun 3 ayda butun kapak boyası dokuldu telefonun :S
 


Üst Alt