<div class='quotetop'>(®BiGDeViL® @ Feb 4 2006, 07:53 PM) [post=271587]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
verseler satçamda alan yok 100-200 ne verirlerse vercem ama adamlar nokia çalışıyoruz sadece diolar
[/b][/quote]
sakaryada 200-250 ytl weriolar dün sordum