Tüm Sony Ericsson Modelleri Resimleriyle

Sponsorlu Bağlantılar

danger03

danger03

Üye
güzel çalışma olmuş kardeş emeğine sağlık
 


QxQ

QxQ

Üye
Keşke ericcson'un ilk modellerini de koysaydınız. sony ile birleşmeden önceki modellerini bir de sony'nin ericcson ile birleşmeden önceki modellerini o zamana harika ötesi bir şey olurdu. Ama şimdi harika olmuş ötesi kalmış. Eline emeğine sağlık dostum.
 

çitgöl

Üye
Emeğine Sağlik
 

aliguralp

Üye
google yazın adını bulursunuz istediniz telefonu boyle şeylere gerek yok canım
 
Kurt Beyi

Kurt Beyi

Üye
Bileğine kuvvet..
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Emeğine Sağlık Dostum Güzel Olmuş:)
 
femmto

femmto

Üye
eline sağlık^^
 

yasakmekan

Üye
en iyi telefon k800i dir ben kullanıyorum harikaötesi böyle bilin oqe
 
blackeye

blackeye

Üye
güzel çalışma ama biraz gereksiz bulduğumu söylemekten geri duramayacağım çünkü çok rahatlıkla elde edilebilecek fotoğraflar ama saol yinede emeğe saygı diyorum...
 

nuriornek

Üye
Kardeş Site Harika Ama Telefonu özelleştirmek Için Biraz Daha Program
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
Hani K510i Olmadı Ama Böyle
 

sertac2

Üye
k8502yi şiddetle tavsiye ederim çok ii bir makine.tabii fiyatının düşmsi şartıyla
 
nightdragon35

nightdragon35

Üye
sony ericsson .insanın baktıkça bakası geliyo .ne kadar güzel telefonlar yapıyor.baska marka tanımam
 
jetgil

jetgil

Üye
Abicim en kral telefonu unutmuşsunuz SE W200i :)
 
ollii

ollii

Üye
TELEFONLAR GÜZEL EMEĞİNE SAĞLIK. BENİMKİ K750İ..:oke:
 
hidalgo_two

hidalgo_two

Üye
cok sagola rkadas cok güzel olmus

 
grenade

grenade

Üye
güzel olmuş
 

sefayoq

Üye
paylaşım için tşkler
 

hürkan10

Üye
Yanlız k530i yok darıldım.:)
 

M_r_T

Üye
W910i de yok nasıl iş
 


Üst Alt