Keşke ericcson'un ilk modellerini de koysaydınız. sony ile birleşmeden önceki modellerini bir de sony'nin ericcson ile birleşmeden önceki modellerini o zamana harika ötesi bir şey olurdu. Ama şimdi harika olmuş ötesi kalmış. Eline emeğine sağlık dostum.