TTNET ten Turknet e geçeyim mi ?

messevim

Üye
    Konu Sahibi
TTNET ten Turknet e geçeyim mi ?
4 aydır TTNET kullanıyorum. ilk iki ay download hızım saniyede 800 kb a kadar ulaşıyordu. 2.aydan sonra max. saniyede 150 kb a kadar çıkabiliyor internetim. Her ne kadar müşteri hizmetlerini aradımsa da bir türlü bu sorunu halledemedim

Geçen Türknet diye bir firma aradı. Kampanyası cazip geldi. Ama kararsızım. Sizce geçip denemeye değer mi ? Sınırsız internet+telefon 59,90 liraya.. Ben ttnete 70 lira ödüyorum ve memnun değilim..

Türkneti hiç duymadım, internette araştırdım. Memnun kullanıcıları olduğu halde memnun olmayan kullanıcıları da var.. Kararsızım..
 
Tepkiler: ByKatre
70 liraya 150kbps indirme hızı çok az
 
Tepkiler: ByKatre ve mehsevim
Geç bence
Ttnetli olup tek sıkıntı çekmeyen tek benim galiba
 
Tepkiler: mehsevim

0MG90

Üye
150 kb indirme mi?
Kazıklanıyorsun dostum m.h. nasıl düzeltmiyor onu
 
Tepkiler: mehsevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
150 kb indirme mi?
Kazıklanıyorsun dostum m.h. nasıl düzeltmiyor onu
M.h yi arayıp ayda 6-7 defa arıza kaydı bıraktım. Ama hala düzelmedi. Neden olarak Port değişikliği yazıyor arıza kaydının sonucunda ama ufacık bir portu 2 aydı nasıl takmıyorlar anlamıyorum.

Türknete geçsem mi diye biraz kararsızım
 

ByKatre

Üye
banada port demişlerdi
 
Doping Dediler İyi Puding Yediler
Ben Türksata Geçerdim
 
benimki ni bir düzeltemedi gittiler
Türksat nasıl peki ? hizmet kalitesi?

Ben 3 Ay Kadar Kullandım Hiçbir Sıkıntı Görmedim Sadece Verdikleri Modem Biraz Kötü Başka Modem Takınca Hiçbir Problem Olmaz Diye Düşünüyorum Bana Göre Kaliteli İnternet Satıyorlar
 

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Ben 3 Ay Kadar Kullandım Hiçbir Sıkıntı Görmedim Sadece Verdikleri Modem Biraz Kötü Başka Modem Takınca Hiçbir Problem Olmaz Diye Düşünüyorum Bana Göre Kaliteli İnternet Satıyorlar
Siz şehirde mi ikamet etmektesiniz yoksa kasaba, köy, yayla gibi yerlerde mi ? Ben yaylada ikamet etmekteyim. Türksatın alt yapısı varmıdır buralara yoksa ttnetin alt yapısınımı kullanıyor acaba .. Eğer ttnetin alt yapısını kullanıyorsa hiz aynı olur bence
 

ByKatre

Üye
bizde köy yerindeyiz ssadece ttnet vaer sanırım
 
Tepkiler: mehsevim
Ben Şehirde İkamet Ediyorum Merkezde.
---
Türksat Uydunet Abone Merkezine Bir Danış Derim Danışmadan Kendine Hemen Bir Yol Çizme Bence
 
Tepkiler: mehsevim ve ByKatre

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Ben Şehirde İkamet Ediyorum Merkezde.
---
Türksat Uydunet Abone Merkezine Bir Danış Derim Danışmadan Kendine Hemen Bir Yol Çizme Bence
Aradım. bulunduğum yerde Türksatın altyapısı olmadığı için abone olamıyorum malesef.