ttnet hızım berbat!

  • 16 Temmuz 2014
  • 1708 Okunma
  • 28 Cevap

  1. 1-8 megabit netlimitsiz paketim var fakat 3 haftadır google ı zor açıyorum 3 haftadır arıyorum müşteri hizmetlerini 3 kere arıza kaydı bıraktım sonuç yok
    indirme hızım 40 ı geçmiyor
    upload hızım 0.10 civarı ki resim bile atamıyorum
    1-8mbps olması gereken internet paketim şu an 756 kpbs
     


    Yazan: sasua42
  2. kotayı mı aştın
     
  3. internete giremiyorum ki ne kotayı aşması hem kotayı aşsam bile hızım en az 2 mbps olması gerekiyor şu an 496 kpbs
    ---
    şu an indirme hızım en fazla 25-30
     
  4. Saniyede mi 25-30 ? Bende öyleyim.

    Köyde mi ilçede mi şehirde mi nerede ikamet etmektesiniz ?
     
  5. kablolar sağlam mı
     
  6. sağlam yav hatta üstüne güçlendirici de koydum modemle pc arasında güçlendirici var ttnet müsteri hizmetleriniaradım 2 hafta önce 6 megabit yaptılar hızımı 10 dakika sonra düşürdüler bunlar gibi firma olmaz olsun paramız ile rezil oluyoruz
    ---
    konyanın merkezindeyim
    ---
    ArayüzDurumOran
    Sayısal Abone HattıÇalışır Durumda435 kbps / 368 kbps
    Yerel Alan AğıBağlantı Yok
    Kablosuz Yerel AğAktif54M
    dowload test:0.21
    upload test:0.09

    bu nedir ya
     
    hikmet366 bunu beğendi.
  7. interden kendi evinizemi ayit yoksa başka birinden çekmemi bu sorun eğer yeni çıktıysa format atabilirsin.

    BEnim internet hızım

    50gb 7mbps şuan da bu internet gördüm en hızlı indirme hızım 1,40 mb indirme hızı gördüm 100 gb dosya 2 dk indirdi .
     
  8. Kardeş şikayet edersen benim yerime de et. Bizde 75 gm dan sonra hız 8 mpsh den 3 mpsh ye düşüyor. Ama ne 75 gb yi açtık, hız aylardır 3 mps. Ay başı olsa bile 3 mps
     
    sasua42 bunu beğendi.
  9. Yahu komşu ile ortak kullaniyoruz ama komşum girmez girsede 1 saat google da gezer ben kullanırım modem ile arasinda güçlendirici de var yok olmuyor kardeşim 3 kere şikayet ettim yok
    ---
    B
    Benim telefonun interneti ile saniyede 1.8 mb indirme gordum hocam torrentte ama ttnet 20 civari 3 haftadir ariyorum ariza kaydi midir nedir 4 kere yaptim sonuç yok bildiğin kazık ci bi firma
     
    LG ile gönderdi
  10. Ping durumun ne speedtestle test ed ama gece
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  11. Gıcık TTNET banad aoldu öyle sert konuştum baya yaw dedim bi zbuna para veriyoruz falan ertesi gün düzeldi :D
     
  12. Ping 87
     
    LG ile gönderdi
  13. azda düşük olması lazım 20 filan
     
  14. hayır hem hız aşırı düşük indirme hızı 20 kb/s civarı hem ping yüksek daha dün aradılar 1 ay oldu her hafta aradım yapmadılar dün aradı hızınız düşük filan inceleme yapılacak dedi lan 1 ay olmuş inceleme yapılıcak diyor hala 1 aydır internetim yok berbat bir firma!
     
  15. dünde baktım 3mbpsye düşürmüş hızı. maxicepe giremiyorum pcden tapatalk haricinde internettw hiçbişeye giremiyorum neredeyse. bide utanmadan hızınız güncellenmiştir diyolar :D bu olsa olsa downgrade etmek olur
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    sasua42 bunu beğendi.
  16. büyük bir ihtimal ile kablolarda sorun vardır ara müşteri hizmetlerini arıza oluştur biraz da söv :) gelip evine baksınlar
    ellerinde bir cihaz var onunla kabloya bakıp test ediyorlar eğer gerçekten düşük hız varsa tüm hattı kontrol ediyorlar
    benim tahminin gelen hattında ek yeri vardır ve oksitlenme olmuştur genelde öyle olur başka çaren yok benimde başıma geldi
     
  17. Valla ttnet in desteği çok zayıf bence. 16mbit net kullanıyorum ama ay başı 12mbit olarak ölçtü. Neden 4mbit eksik dediğimde düzelir deyip geçiştirdiler hala 12mbit geliyor ay başları. Gidip bağırıp olay çıkarınca akılları başlarına geliyor. Her ay düzenli gidip fırça atacaksın ki ilgilensinler.
     
    sasua42 ve ByKatre bunu beğendi.
  18. 8mbit net var 3.50 çıkıyor ping te çok 41 falan ay başını bekliyorum
     
  19. Vall
    Vallaha 6 kere konuştum son 4 konuşmam sert geçti ama sonuc 0
     
    LG ile gönderdi
  20. o zaman kendin kontrol et dostum eğer telefon hattın ana kutudan tek kablo ile evine kadar geliyorsa sorun kolay kolay çıkmaz eğer gelen hattı kesip bantlayıp sana hat verdiyseler kesin oradan sorun çıkar çünkü normalde caklar ile bağlantı yapılması lazım bizim Telekom cular elk kablosu bağlar gibi telefon kablosu bağlıyor hıyaar herifler benim başıma geldi o yüzden diyorum
     
Yüklüyor...
16/10/2018 - 02:24