
Symbianist
Üye
Ttnet Aymazlığı (İbretlik)
Ankara'dan başka bir ilin ilçesine taşındım. İnterneti de nakletttirmek için ttnet müşteri hizmetlerini aradım. Sizin binada altyapı yok dediler. E nasıl olur dedim ben 2. katta oturuyorum. 1. ve 3. kattakiler internet kullanıyor. Benim nasıl olmuyor?
Siz il merkezindeki müdürlüğe gidin onlarla konuşun dediler.
Ben de bu arada bir Vodafone bayisine gittim ve altyapıya baktırdım. Bakan şahıs bana dedi ki, evet sizin katta internet hattı gözükmüyor ama isterseniz ttneti iptal ettirince gelin biz gerekirse 1. veya 3. kattaki hattan bile alırız. Yeter ki gelin.
Gittim telekom müdürlüğüne anlattım durumu. Siz altyapı yok diyorsunuz ama adamlar binada hat var, gerekirse biz bir şekilde alırız dediler dedim.
Evet sizin binada altyapı yok görünüyor. Biz de anlamadık o internet olanları. İsterseniz iptal ettirebilir ya da dondurabilirsiniz dediler.
İyi dedim iptal için ne gerekiyor? İkametgahının orada olduğuna dair belge ve bir adet gaz, su, elektirik ne faturası olursa ondan getirin yapalım dediler. İkametgah naklini 1 hafta kadar sonra aldım (Bu da ayrı bir hikaye. Nasıl oluyorsa ilçede 1 haftadır nüfus sistemi çalışmıyor ama il merkezine soruyorum sistem var diyorlar. Gidip gelmekten usandım da numarasını aldım ve her gün aradım ilçe nüfus müdürlüğünü. Bir hafta sonra adresi taşıtabildim.)
Gittim tekrar telekom müdürlüğüne. İptal ettirmek için başka bir masada işlem yaptırıyorsunuz orada. Neyse sıram geldi gittim masaya. Dedim durum bundan bundan ibaret. Benim binamda internet kullanılıyor ama sizinkiler orada altyapı yok diyor, iptal edin aboneliğimi.
Bir dakika ben de bakayım dedi kadın. Baktı etti. Bir de yukarıyı arayayım dedi, aradı ve telefonu kapattıktan sonra, sizin işleminizi hallederiz altyapı var orada dedi.
Aman Tanrım dedim (Sağ Salim filminden bilenler bilir ne demek istediğimi). Nasıl olur, bir hafta önce altyapı yok dediniz burada ve altyapı olmadığından ben 1 aydır interneti de kullanamıyorum, boşuna bir de fatura ödettiniz, nasıl olacak bu iş ? Kadında ses yok. Yahu dedim neden adam akıllı bakmıyorsunuz. Müşteri kotanız mı doldu? Doydunuz mu?
Yine ses yok.
Peki dedim. Madem öyle. Kalsın abonelik ne de olsa şurada Kasım 2018 e ne kaldı. Taahhüt biter. Ben de bir hal çaresine bakarım. Evet hal çaresine bakacağım da. Az kaldı bitmesine.
Bizzat kendim yaşamasam da birisinden duysam abartıyor derdim.
Taahhüt bitince en ucuzu ve taahhütsüzü kimdeyse ona geçeceğim.
Siz il merkezindeki müdürlüğe gidin onlarla konuşun dediler.
Ben de bu arada bir Vodafone bayisine gittim ve altyapıya baktırdım. Bakan şahıs bana dedi ki, evet sizin katta internet hattı gözükmüyor ama isterseniz ttneti iptal ettirince gelin biz gerekirse 1. veya 3. kattaki hattan bile alırız. Yeter ki gelin.
Gittim telekom müdürlüğüne anlattım durumu. Siz altyapı yok diyorsunuz ama adamlar binada hat var, gerekirse biz bir şekilde alırız dediler dedim.
Evet sizin binada altyapı yok görünüyor. Biz de anlamadık o internet olanları. İsterseniz iptal ettirebilir ya da dondurabilirsiniz dediler.
İyi dedim iptal için ne gerekiyor? İkametgahının orada olduğuna dair belge ve bir adet gaz, su, elektirik ne faturası olursa ondan getirin yapalım dediler. İkametgah naklini 1 hafta kadar sonra aldım (Bu da ayrı bir hikaye. Nasıl oluyorsa ilçede 1 haftadır nüfus sistemi çalışmıyor ama il merkezine soruyorum sistem var diyorlar. Gidip gelmekten usandım da numarasını aldım ve her gün aradım ilçe nüfus müdürlüğünü. Bir hafta sonra adresi taşıtabildim.)
Gittim tekrar telekom müdürlüğüne. İptal ettirmek için başka bir masada işlem yaptırıyorsunuz orada. Neyse sıram geldi gittim masaya. Dedim durum bundan bundan ibaret. Benim binamda internet kullanılıyor ama sizinkiler orada altyapı yok diyor, iptal edin aboneliğimi.
Bir dakika ben de bakayım dedi kadın. Baktı etti. Bir de yukarıyı arayayım dedi, aradı ve telefonu kapattıktan sonra, sizin işleminizi hallederiz altyapı var orada dedi.
Aman Tanrım dedim (Sağ Salim filminden bilenler bilir ne demek istediğimi). Nasıl olur, bir hafta önce altyapı yok dediniz burada ve altyapı olmadığından ben 1 aydır interneti de kullanamıyorum, boşuna bir de fatura ödettiniz, nasıl olacak bu iş ? Kadında ses yok. Yahu dedim neden adam akıllı bakmıyorsunuz. Müşteri kotanız mı doldu? Doydunuz mu?
Yine ses yok.
Peki dedim. Madem öyle. Kalsın abonelik ne de olsa şurada Kasım 2018 e ne kaldı. Taahhüt biter. Ben de bir hal çaresine bakarım. Evet hal çaresine bakacağım da. Az kaldı bitmesine.
Bizzat kendim yaşamasam da birisinden duysam abartıyor derdim.
Taahhüt bitince en ucuzu ve taahhütsüzü kimdeyse ona geçeceğim.